Opgelost door Online.nl: Geen waarschuwing bij overstap binnen contractperiode, rekeningen blijven komen

MBriek

Jun 14 gestart bij online ( 3 maanden gratis) deze hebben we niet gehad, want eerste maanden werkte telefonie nauwelijks en was internetverbinding niet best. Geschreven naar online, nooit reactie gekregen,
veel tel. contact geweest vorig jaar. kwaliteit bleef laag; in jun 15 overstap naar kpn inclusief overstapservice.
Ik kwam er in sep 15 achter dat online nog geld afboekte. Gebeld, kreeg ze niet te pakken, na veelvuldig lang in de wacht te staan, verbinding weg.
Kpn gebeld en kwam er achter dat ik 2-jarig contract had. Na verzoek bij online waarom ze de klant niet hadden gewaarschuwd, werd gezegd dat zij niet in de portemonnee van klant konden kijken.

Ik heb online gebeld en gezegd niets te weten van een 2-jarig contract. Ik kreeg te horen dat ik de bevestiging inderdaad niet had ontvangen per abuis. Was eigen verantwordelijkheid om op mijnonline.nl te kijken voor ik overstapte.
Daar wist ik niks van.

Ik wens geld terug voor gemaakte kosten vanaf juli 15 en beeindiging contract per jul.15
Ik heb alle hardware nog in een doos staan, dus dat kan terug.

Ik kan mij niet veroorloven maandelijks dubbel te betalen voor deze diensten.

Geachte MBriek,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    MBriek
    Online heeft erkend dat ze een fout hebben gemaakt en zal de gemaakte kosten vergoeden.

MBriek

Ook een klacht indienen over Online.nl?