Klacht Online.nl: Geen werkend netwerk zoals hoort, opzeggen niet mogelijk.

ja050

Vandaag het pakket binnen gekregen van Online.nl, met goede moed bezig gegaan met aansluiten van de ADSL verbinding. Helaas, een dag verspilde tijd, aangezien ik van Ziggo (kabel) kwam heb ik me van tevoren goed laten informeren door de klantenservice van Online.nl. Het aansluiten zou moeten kunnen op de wandcontactdoos in de woonkamer, na een dag lang bellen en chatten met ze komt hun oplossing erop neer dat je gewoon je modem moet aansluiten in de meterkast. Afijn dat kan, maar dit is niet wat mij voor ogen stond aangezien ik altijd een aparte router gebruik die snelheid heeft. De klantenservice had me verteld dat je 14 dagen opgezegtermijn had, dus ik de klantenservice nogmaals bellen om mijn contract dan maar op te zeggen. Dan maar terug naar Ziggo, het blijkt dus dat de 14 dagen tellen van af het afsluiten van het abonnement, wanneer je nog geen spullen en geen verbinding hebt. Nu zit ik dus een jaar vast aan een abonnement wat niet functioneert zoals ik voor ogen heb gehad, hier baal ik echt enorm van.

De oplossing is of de wandcontactdoos in orde maken, aangezien 100% installatiegarantie is, dit zonder kosten. Of mijn abonnement ontbinden.

ja050
    Waarom wordt mij dit dan verteld aan de telefoon, als ik dit had geweten had ik dit abonnement nooit genomen. Nu heb ik een belachelijke opstelling moeten maken om het werkend te krijgen. Je wordt verkeerd geinformeerd en nu zit je een jaar opgezadeld met een probleem. Dit kan toch niet zo?
    ja050
    Graag zou ik mijn contract willen ontbinden op de voorwaarden van herroepingsrecht. Het abonnement gaat van start vanaf de eerste levering van product of dienst. De modem is de 24ste van September gevelerd ik zit dus nog binnen deze 14 dagen. Dit heb ik nagevraagd bij de consumentenwijzer, graag contract ontbinden. Ik hoop dat we dit samen kunnen regelen. Alvast dank!
    ja050
    Sluit nooit je abonnement af bij Online.nl is dus wel gebleken, je wordt eerst foutief voorgelicht door hun klantenservice en daarna wimpelen ze je af. De verbinding die ik nu heb is ook echt om te huilen, er staat een max verbinding van 93mbps voor. Ik haal max maar rond de 40mbps. Wat een k*t bedrijf, echt bespaar je gezeik en doe het niet.

ja050
Geen oplossing geboden, moet het doen met de slechte situatie die er is. Dit wat niet was doorgegeven door de klantenservice. Echt belachelijk, nooit weer naar Online.nl al geven ze me geld toe.

Ook een klacht indienen over Online.nl?