Opgelost door Online.nl: Geen werkende internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198931
Gebruiker
nozun
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Al 7 dagen geen werkende internet en elke x is het dezelfde verhaal. We hebben een nieuw systeem. Slaat nergens op. Je moet toch voorbereid ijn op alles

De oplossing

Compensatie of vergoeding voor de tijden dat ik geen internet verbinding heb

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Ozun,

    Zojuist heb ik met u telefonisch uw klacht besproken. Onze achterliggende afdeling is bezig met het onderzoeken naar het probleem waardoor u nog geen gebruik kan maken van het internet. Zoals besproken wil ik u woensdag 7 december, rond 12.30, hieroverover weer terugbellen. Wij willen u bedanken voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Ozun,

    Vanmiddag heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht. Wij hebben op dit moment helaas geen update van onze achterliggende afdeling. Zoals besproken zal ik u vrijdag 9 december rond 13.30 uur terugbellen.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  3. Auteur
    nozun
    Datum
    Zou vandaag gebeld worden, maar is nog steeds niet gebeurd... Gebeld en als reactie gekregen om te wachten tot 4 uur ??? Slaat nergens op en ben erg geirriteerd !!!!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Ozun,

    Vanmiddag heb ik met u telefonisch uw klacht besproken. Ik zal u zoals afgesproken maandag rond 12.30 uur wederom terugbellen voor uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  5. Auteur
    nozun
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nozun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een maand niet betalen en heb mijn internet terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?