Klacht Online.nl: geen wifi maar wel betalen

Tess

heb vandaag de dag voor het eerst een oplossing gekregen.
heb inmiddels 11 maanden betaald voor wifi waar ik nooit gebruik van heb kunnen maken.

ze kwamen met onzin dingen, u heeft het niet goed aangesloten en daarom zullen wij u onze kosten door berekenen van onze monteur.

na veel bellen en " volgens hun miscommunicaties " heb ik de hoop opgegeven. Toen heeft mijn vader contact gehad met online.nl en toen waren ze in eens wel bereid om zsm te komen. vrijdag belde mijn vader en maandag stond er al een monteur.

monteur heeft van af hun patch kast tot aan mijn wifi modem alles gecontroleerd, een aantal dingen verander en vervangen. Na anderhalf uur kwam hij er achter dat Online.nl een kapotte modem had geleverd en ik wel alles goed had aangesloten.

heb vandaag mijn nieuwe modem ontvangen en kan nu eindelijk gebruik maken van mijn wifi.

Online.nl ik zie graag een coulance tegemoet :) minimaal 11 maanden..

ik wil minimaal 11 maanden van mijn betalingen terug zien! extra goodwill ;)

Online.nl
    Geachte mevrouw Tess,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?