Klacht Online.nl: Geen wifi

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 100172
Gebruiker
Sjaak
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nieuwe modem gekregen omdat oude storingen gaf tijdens bellen.. Keurig nieuwe modem opgestuurd echter doet de wifi het nu niet overal! Bij de oude wel! Instellingen op advies van online veranderd, maar probleem blijft! Ni zegt online dat zij niets kunnen doen en wij een wifi versterker moeten aan schaffen?? Beetje krom!

De oplossing

Een monteur die op kosten van online de boel komt inregelen en desnoods op kosten van online er versterker instaleert

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Sjaak,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Sjaak
    Datum
    In hun advertentie staat overal online met wifi modem! Vorige modem prima! Door haperen telefoon, nu ineens extra kosten voor ouders belachelijk! Vader heeft ALS en is terminaal, die man loopt zich over dit soort stompzinnig gedoe op te winden. Vreselijk. Helemaal als medewerker dreigt met wifi uitschakelen. Klant vriendelijk nope echt niet!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Sjaak,Excuses voor het ongemak, echter kunnen wij niet overal wifi garanderen. Mocht u onvoldoende wifi signaal hebben adviseren wij u om een wifi versterker aan te schaffen of een externe router.Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Sjaak
    Datum
    Pas je advertenties aan! Overal off line met de "gratis" wifi optie op onze compleet vernieuwde maar belachelijk slexht functionerende modems..... Staan gelijk aan onze klanten service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjaak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen