Klacht Online.nl: Geen wifi

Sjaak

Nieuwe modem gekregen omdat oude storingen gaf tijdens bellen.. Keurig nieuwe modem opgestuurd echter doet de wifi het nu niet overal! Bij de oude wel! Instellingen op advies van online veranderd, maar probleem blijft! Ni zegt online dat zij niets kunnen doen en wij een wifi versterker moeten aan schaffen?? Beetje krom!

Een monteur die op kosten van online de boel komt inregelen en desnoods op kosten van online er versterker instaleert

Online.nl
    Geachte heer Sjaak,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Sjaak
    In hun advertentie staat overal online met wifi modem! Vorige modem prima! Door haperen telefoon, nu ineens extra kosten voor ouders belachelijk! Vader heeft ALS en is terminaal, die man loopt zich over dit soort stompzinnig gedoe op te winden. Vreselijk. Helemaal als medewerker dreigt met wifi uitschakelen. Klant vriendelijk nope echt niet!
    Online.nl
    Geachte heer Sjaak,Excuses voor het ongemak, echter kunnen wij niet overal wifi garanderen. Mocht u onvoldoende wifi signaal hebben adviseren wij u om een wifi versterker aan te schaffen of een externe router.Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Sjaak
    Pas je advertenties aan! Overal off line met de "gratis" wifi optie op onze compleet vernieuwde maar belachelijk slexht functionerende modems..... Staan gelijk aan onze klanten service

Sjaak

Ook een klacht indienen over Online.nl?