Klacht Online.nl: Geen wifi

Klachtnummer
# 193905
Gebruiker
missbrownie74
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vanaf de dag dat online aankondigde dat ze van netwerk veranderde zijn de WiFi problemen begonnen. Nu zelfs sinds een aantal dagen helemaal geen wifi meer. Heb ze zaterdag ochtend om half 7 een bericht gestuurd via facebook die wel wordt gelezen maar niet wordt beantwoord. Ik vind dit ronduit onbeschoft en ga zeer zeker op zoek naar een andere provider.

De oplossing

Heb nooit eerder problemen ervaren met online maar dat ze gewoon geen antwoord op je vraag geven vind ik gewoon onbeschoft.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Kaffa,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Zoals zojuist telefonisch besproken, hebben wij een monteursafspraak voor u ingeplanned. Wanneer deze eenmaal bij u langs is geweest, zullen wij u nogmaals bellen om te verifiëren dat alles opgelost is.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    missbrownie74
    Datum
    Ik hoop dat ik vandaag gebeld wordt door een monteur.
  3. Auteur
    missbrownie74
    Datum
    Gister de monteur geweest en hij zei woensdagavond uiterlijk donderdagochtend doet het internet het weer.
    Het is nu 13.25 en is zit nog steeds geen verandering bij de lampjes van het modem. Ik denk dat het een oud kastje is en dat het nieuwe netwerk het daar niet opdoet. De monteur heeft nix over een nieuw kastje gehad en was ook binnen 5 minuten vertrokken . Hoe lang gaat dit nog duren. Want ik trek dit niet meer.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Kaffa,

    We hebben elkaar zojuist gesproken. Helaas heeft het te lang moeten duren voordat wij met u contact konden opnemen.

    Gelukkig werkt uw internet verbinding in de tussentijd wel. Echter, beseffen wij dat dit niet is gegaan op de manier hoe dat hoort. Om u enigszins tegemoet te komen heb ik voor u een compensatie verwerkt van EUR 20,-.

    Ik wil benadrukken dat uw maandelijkse abonnementskosten momenteel EUR 26,20 zijn. U heeft een contract voor internet en digitale tv van Online.nl & er is, gratis, een nieuw modem voor u besteld.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen