Klacht Online.nl: Geld afgeschreven na beëindiging contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192307
Gebruiker
Marc
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Beste Online.nl,

Zie: https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/migratie-naar-kpn-netwerk-gaat-niet-goed
Jullie leverden sinds de migratie naar het nieuwe netwerk slecht internet en communiceerden niet of maakten beloftes die niet werden nagekomen. Hierom is het contract voortijdig beëindigd en zou ik compensatie krijgen (40 a 50 euro). Ik zit nu gelukkig bij Tele2. Dat gaat een stuk beter.

Helaas is er door jullie wel weer geld van mijn rekening afgeschreven terwijl mijn contract beëindigd is per 23-10-2016. Ik verwacht van jullie nog compensatie, die heb ik nog niet gezien.

Met vriendelijke groet,
Marc

De oplossing

Graag zie ik de volgende zaken schriftelijk via deze klacht bevestigd:
- datum terug storten onterecht afgeschreven bedrag
- datum storten compensatie en hoogte van dit bedrag

13 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en toegevoegd aan uw dossier. Wij nemen spoedig met u contact op.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar kon u helaas niet bereiken. Wij zullen het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    Online.nl
  3. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste Vincent,

    Kunt u aangeven welke momenten u mij wil bellen? Ik ben niet continu bereikbaar.

    Indien ik voor maandag 5 november van u geen reactie op bovenstaande gewenste oplossingen heb dan boek ik het bedrag terug. Ik ga er dan tevens vanuit dat u daar mee akkoord gaat.

    Met vriendelijke groeten,
    Marc Bisschop
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Kan ik u hier vanavond over bellen? Zo niet, hoor ik graag van u wanneer u het beste bereikbaar bent. Alvast bedankt voor uw tijd.

    Met vriendelijk groet,

    Vincent
    Online.nl
  5. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste Vincent,

    Vanavond is prima, na 19 uur.

    met vriendelijke groet,
    Marc
  6. Auteur
    Marc
    Datum
    Ik was helaas net te laat met opnemen. Probeert u het gerust nog eens vanavond.
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet te spreken. Ik zal het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken. Binnenkort ontvangt u de retourdoos voor het terugsturen van de hardware. Het openstaande bedrag wordt daarna zo snel mogelijk teruggestort.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  9. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste Alexander,

    Inderdaad, het was weer een nieuw verhaal. Ik krijg mijn geld nog niet omdat ik de apparatuur eerst nog terug moet sturen. Binnen een aantal werkdagen zou er een doos van u moeten komen. Er is afgesproken dat enkel het Zyxel modem naar u terug moet.

    Een aantal weken geleden was mij al verteld dat die doos zou komen en dat ik de apparatuur daar in kon stoppen en op kon sturen. Dat is tot nog toe dus nog niet gebeurd.

    Met vriendelijke groet,
    Marc
  10. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste Online,

    Ik heb nog geen terugstuurdoos van jullie ontvangen. Als ik 1 december nog geen doos van u ontvangen heb om de spullen terug te sturen dan gaat de apparatuur weg. Ik ga er dan vanuit dat u ze afgeschreven heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Marc
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marc,

    Zojuist heb ik u gesproken met betrekking tot uw klacht. U geeft aan dat u de retourdoos nog niet van ons ontvangen heeft. Ik ga deze nogmaals naar u verzenden.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent van Online.nl
  12. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste Online.nl,

    Helaas heb ik geen doos van jullie toegestuurd gekregen en niets inhoudelijks meer gehoord. Het beloofde bedrag heb ik maar gedeeltelijk gekregen van jullie. Het is 1 december, dat was de afgesproken deadline. Ik sluit de klacht en daarmee het contact met online.nl af. Bedankt voor de prettige jaren, helaas begonnen jullie hard te klooien. Ik hoop van harte dat jullie gaan werken aan alle issues die er rondom jullie spelen.

    Met vriendelijke groet,
    Marc
  13. Auteur
    Marc
    Datum
    De beloofde vergoeding is niet geleverd. Afspraken worden nog steeds niet nagekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen