Opgelost door Online.nl: Geld blijven innen na 3 opzeggingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182996
Gebruiker
mien
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn online abonnement: na 2 jaar 3x opgezegd:
1. via mail en klantenservice
2. aangetekende brief
3. via nieuwe provider

Pas via de nieuwe provider werd het gestopt per 2 augustus.
Helaas hebben ze nog wel de incasso van maand augustus geïncasseerd.
Ze hebben dus nog 1.5 maand langer dan mijn opzeggingen het abonnement doorlaten lopen. Ze hebben mijn aangetekende brief genegeerd.


De oplossing

1. stoppen incasso
2. terugstorten: juli, augustus samen € 49,90 en de €8.15

Excuses

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mien,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

    Wij doen onze uiterste best te zorgen voor een goede afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mien,

    Wij hebben net telefonisch contact gehad betreffende uw opzegging en creditatie. Zoals aangegeven gaan wij ervoor zorgen dat het bedrag wordt overgemaakt op uw rekening.

    Nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  3. Auteur
    mien
    Datum
    Heel netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy