Klacht Online.nl: Geld niet terug

Klachtnummer
# 364606
Gebruiker
veerle
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Inmiddels meer dan een jaar geleden ben ik naar Amerika verhuisd. Mijn contract met online liep op dat moment nog een jaar.
Eenmaal in Amerika heb ik online gebeld om te vragen wat ik kon doen om mijn abbonement op te zeggen.
Ik hoorde dat ik bewijsstukken moest opsturen die lieten zien dat ik niet meer woonachtig ben ik Nederland.
Dat heb ik gedaan, maar ik hoorde niets en bleef braaf betalen.
Vervolgens heb ik verschillende e-mails verstuurd met bewijsstukken (maanden gaan voorbij).
Afgelopen januari was voor mij de maat vol en ben ik gestopt met betalen en ik heb nogmaals e-mails gestuurd.
Nu kreeg ik een aantal geleden bericht dat de Online de bewijsstukken voldoende vindt en dat mijn abbonnement per augustus 2018 zou worden opgezegd en ik zou het verschuldigde bedrag terug op mijn rekening krijgen.
Inmiddels bijna een week laten heb ik nog geen cent terug gehad, maar ik kreeg ik tot mijn grote verbazing wederom een nota van achterstallige betaling in de e-mail.
Ik heb hierover al een e-mail gestuurd (enkele dagen geleden), maar uiteraard wederom geen reactie.
Ik zou echt heel graag het door online verschuldige bedrag op mijn rekening krijgen en dan deze relatie af sluiten want het heeft me erg veel tijd gekost.

Veerle

Gewenste oplossing

Mijn geld terug zoals beloofd.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    veerle
    Datum
    Dankjewel voor de duidelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Veerle

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen