Opgelost door Online.nl: geld om te betalen, en geen internet

14 november 2014 Ik bestelde internet service van ISP online.nl
Ik moest postcode opgeven en ik kreeg een positieve reactie van het systeem, melden dat het internet service kan worden geleverd op dit adres, maar na het lezen van de instructies voor het aansluiten van de apparatuur, was ik meteen overtuigd van de onmogelijkheid van de service verbinding, zoals in mijn huis is er geen telefoonlijn (ISRA punt).
Talloze pogingen om de klantenservice die in mijn huis is er niet en nooit een telefoonlijn had, leidde niet tot succes, en dan heb ik gevraagd om te stoppen of te annuleren van het contract, maar een vertegenwoordiger legde me uit te leggen dat de annulering van het contract is niet mogelijk en verzekerde me dat ik niet zal betalen een cent, zolang mijn geen verbinding met het internet voor de eerste keer.
Tot mijn verbazing, aangezien februari 2015, begon het bedrijf om geld te vragen van mijn rekening, maar het is niet duidelijk waarom.
Het spijt me voor mijn slechte dutch.

Met dit in gedachten, vraag ik nemen volgende acties:
1.Immediately het contract te annuleren als gevolg van de onmogelijkheid om deze service te bieden.
2. Terug naar mijn rekening bij de ABN AMRO bank bedrag van € 107,71, die ten onrechte heeft plaatsgevonden.
3. Informeer me waar ik de apparatuur kan terugkeren - in persoon of per post.

Online.nl
    Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.

Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte klant,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Uw contract is kosteloos ontbonden, de facturatie hebben wij teruggedraaid. Dit bevestigen wij per mail.

U kunt de hardware retour sturen naar:
    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP Vianen

Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    imirkin
    The company took my complaint seriously.
    The proposed solution is exactly what I was asking for.
    I am very thankful for taking care of my issue.
    Kind regards,

imirkin

Ook een klacht indienen over Online.nl?