Klacht Online.nl: Geld wat ik tegoed heb nog niet ontvangen!

Klachtnummer
# 146959
Gebruiker
Jannetje90
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober klacht ingediend dat ik nog geld van jullie tegoed heb en dat ik een adres wilde om spullen retour te sturen. Adres ontvangen. Over het geld vertelde jullie mij dat dit 6-8 weken duurt. Hier de tekst die jullie mij stuurde:

'Het bedrag van €47,20 zult u inderdaad van ons terugkrijgen, het verzoek om dit aan u uit te betalen is ingediend en goedgekeurd, helaas is dit wel een proces wat 6 tot 8 weken kan duren alvorens dit via het geautomatiseerd proces aan u word overgemaakt.

Hier kunnen wij helaas ook geen spoed achter zetten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.'

Het is dus ondertussen 10 weken en nog geen cent gezien. Met spoed €47,20 overmaken! Ik vermeld hieronder mijn rekeningnmmr

De oplossing

Met zeer grote spoed woord na komen en me het geld overmaken.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jannetje90,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain

    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen