Klacht Online.nl: Geld zomaar van de rekening afgehaald

Eddy's

Hallo. We zijn in dec verhuisd vorig jaar 2019. Heb toen contact gehad met jullie en het was beter in mijn voordeel om het op te zeggen en weer op nieuwe lid te worden zodat ik geen verhuis kosten had . Tevens in maart weer lid geworden en alles ging zoals ze hadden verteld tot mijn verbazing werd er twee maanden later alsnog die 30 euro verhuis kosten bij mijn rekening af gehaald en nog iets later €141 ,- toen dacht ik nu ga ik bellen want dit klopt niet, na een telefoontje kwam ik er achter dat ik de oude spullen terug moest sturen dat hadden ze me niet verteld maar ik had ze nog dus alles in de doos en op gestuurd . Maar tot heden niets gehoord van online.Want geld van je rekening af halen kunnen ze als de beste maar als je het terug moet krijgen zijn het boeven . Was zeer tevreden over jullie naar 7 jaar ongeveer lid zijn bij jullie maar geef jullie nu de kans om het weer goed te maken. Mvg edwin

Ten eerste het bedrag terug en een vergoeding want ben hier niet van gediend niet bellen van te voren of mail contact, nee zomaar alles binnen Halle

Eddy's
    Hallo er is gebeld en daarna is er een standaard mail verstuurd waar ik weinig aan heb waar je als consument niets aan hebt .

Ook een klacht indienen over Online.nl?