Klacht Online.nl: Geldklopperij door mijn abonnement niet stop te zetten
Details
De klacht
1februari jl. Telefonisch al mijn abonnement stopgezet per 1maart. En vervolgens hebben ze dit niet doorgezet. Dus weer telefonisch contact gezocht met online.nl en dan zeggen ze dat het niet terug te vinden is het stopzetten. Middels een klachtformulier op hun website al eerder gevraagd of mijn opzegging doorgekomen was. Dit was niet het geval. Gelukkig heb ik daar wel bewijs van dmv hun antwoord. Maar ipv 1maart werd het abonnement dus per 3april word het stopgezet terwijl ik per 27-2-2017 al verhuisd ben en geen gebruik meer maak van hun diensten. Maar doodleuk nog een factuur ontvangen voor de hele maand april. Dus ik mag betalen voor hun fouten. En die slimmeriken sturen e-mails naar een niet bestaand emailadres maroleinheidsieck@live.nl. En bij hoog en laag beweren dat er mails gestuurd zijn vanuit hun, ja dat is makkelijk naar een niet bestaand emailadres.
Pure geldklopperij en klantonvriendelijk gedrag aan de telefoon. En als het nou een goed ontvangst was van tv en internet maar dat nog niet eens.
Vervolgens wordt je weer verwezen naar de site om een klacht in te dienen mocht ik mijn geld terug willen krijgen. Geld betalen voor een dienst waar je geen gebruik van maakt is sowieso te zot voor woorden.
De oplossing
Ik wil geen aanmaning ontvangen ik wil gewoon dat mijn abonnement stopgezet word per 1maart. Altijd heb ik hun netjes en optijd betaald 2,5jaar lang. En ik vind het te zot voor woorden dat hun de administratie niet op orde hebben of het niet goed noteren in het systeem en dat ik daar de dupe van wordt. Daarbij als ik niet serieus genomen word en meneer lacht aan de telefoon frustreert dit nog meer.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.