Klacht Online.nl: Geldklopperij door mijn abonnement niet stop te zetten

Disna84

1februari jl. Telefonisch al mijn abonnement stopgezet per 1maart. En vervolgens hebben ze dit niet doorgezet. Dus weer telefonisch contact gezocht met online.nl en dan zeggen ze dat het niet terug te vinden is het stopzetten. Middels een klachtformulier op hun website al eerder gevraagd of mijn opzegging doorgekomen was. Dit was niet het geval. Gelukkig heb ik daar wel bewijs van dmv hun antwoord. Maar ipv 1maart werd het abonnement dus per 3april word het stopgezet terwijl ik per 27-2-2017 al verhuisd ben en geen gebruik meer maak van hun diensten. Maar doodleuk nog een factuur ontvangen voor de hele maand april. Dus ik mag betalen voor hun fouten. En die slimmeriken sturen e-mails naar een niet bestaand emailadres maroleinheidsieck@live.nl. En bij hoog en laag beweren dat er mails gestuurd zijn vanuit hun, ja dat is makkelijk naar een niet bestaand emailadres.
Pure geldklopperij en klantonvriendelijk gedrag aan de telefoon. En als het nou een goed ontvangst was van tv en internet maar dat nog niet eens.
Vervolgens wordt je weer verwezen naar de site om een klacht in te dienen mocht ik mijn geld terug willen krijgen. Geld betalen voor een dienst waar je geen gebruik van maakt is sowieso te zot voor woorden.

Ik wil geen aanmaning ontvangen ik wil gewoon dat mijn abonnement stopgezet word per 1maart. Altijd heb ik hun netjes en optijd betaald 2,5jaar lang. En ik vind het te zot voor woorden dat hun de administratie niet op orde hebben of het niet goed noteren in het systeem en dat ik daar de dupe van wordt. Daarbij als ik niet serieus genomen word en meneer lacht aan de telefoon frustreert dit nog meer.

Disna84
    Dat is fijn. Wat zijn de adres gegevens om het te retourneren?
    Online.nl
    Beste Disna84,

Het retour adres is:

Online.nl
    p/a Fermwerk
    Antwoordnummer 10040
    3440 TB Woerden

U kunt uw apparatuur gratis naar ons retourneren onder vermelding van uw klantnummer of uw adresgegevens.

Vincent
    Expert Team Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?