Klacht Online.nl: glasvezel abonnement laat lang op zich wachten...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99042
Gebruiker
R. de Boer
Datum
7 reacties

Details

De klacht


Op 26 januari hebben we telefonisch een glasvezel all in one abonnement besteld.
Op 16 februari was er bij de technische dienst niets bekend van deze bestelling. Doorverbonden naar de verkoop afdeling, maar na een uur in de wacht opgehangen.
Op 20 februari weer de verkoop afdeling gebeld. Na 2 uur zoeken werd onze bestelling gevonden, maar door technische problemen zou de bestelling niet doorgestuurd kunnen worden naar de technische afdeling. Dit zou die dag nog worden opgelost. Dezelfde dag zouden we de bevestiging kunnen ontvangen van de bestelling, maar hooguit maandag de 23e.
Nu op dinsdag 24 februari worden we echt moedeloos. Zullen we ooit nog glasvezel krijgen? Of zijn we genoodzaakt om bij de duurdere concurrent aan te kloppen?
We waren altijd tevreden over ons huidig abonnement, maar zijn erg verdrietig over hoe moeizaam dit nu gaat.

De oplossing

Het zou fijn zijn als we nu binnen een week de levering binnen krijgen, met alles erbij zoals is aangevraagd in de bestelling.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    R. de Boer
    Datum
    Inmiddels zijn er spullen geregeld. Echter niet alles is behandeld. Behoud email adres is niet gedaan en mijn naam is niet correct overgenomen. Het zou fijn zijn als dit ook nog kan worden geregeld. Mijn dank daarvoor.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Begin komende week zullen wij nog contact opnemen om uw klacht af te ronden.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    R. de Boer
    Datum
    De klacht betreffende de glasvezel is niet besproken, alleen dat mijn oude ADSL nog even aanblijft zolang de glasvezel niet werkt. Over de problemen met de glasvezel kon de persoon niets zeggen, daar ging hij niet over. Dus eigenlijk geen reactie op klacht gehad.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    R. de Boer
    Datum
    De klacht was gericht naar de glasvezel afdeling. Hier heb ik nog steeds geen antwoord op ontvangen. De vraag was het behoud van email adres en het corrigeren van de persoonsgegevens, zoals deze werkelijk zijn. Mag dit worden beantwoord door de glasvezelafdeling? Dank u wel. Dat ADSL met ingang van vandaag is afgesloten is duidelijk. De telefonie via glasvezel werkt met ingang van vandaag. Daarom wens ik pas vanaf vandaag te betalen voor het glasvezel abonnement. Kunt u dit bevestigen? Dank u.
  7. Auteur
    R. de Boer
    Datum
    Er is een "ticket" geopend voor het probleem en daarna hebben we niets meer vernomen. Erg jammer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. de Boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?