Klacht Online.nl: graag ZSM een stabiele verbinding zoals beloofd

bb

opnieuw na slechts 5 dg al WEER GEEN tel verbinding ook zou ik vandaag terug gebeld worden ALWEER niet gedaan

een stabiele verbinding zoals beloofd door Alexander en Martijn of een andere oplossing ,maar in ieder geval een verbinding die ik zoals beloofd 2x p/j hoeft te resetten i.p.v 3 x per week schandalig dat online dit niet kan regelen,maar mij wel steeds het volle pond laten betalen voor een verbinding die om de paar dagen uitvalt

bb
    10.00 uur na vele klachten over storing heeft online tot nu toe NERGENS op gereageerd ze laten de klant gewoon barsten terugbel afspraken worden NOOIT nagekomen , ondanks chatklacht en klacht via contact formulier en deze klacht heeft online tot nu toe NIET gereageerd dit lijkt nergens op ik verwacht VANDAAG te worden terug gebeld met een oplossing
    bb
    en dan niet de mededeling dat ik direct kan opstappen, daar heb ik niks aan ,online moet gewoon een stabiele lijn leveren zoals beloofd door DHR ALexander , maar zelfs deze durft niet te bellen wat een slap personeel heeft online in dienst
    bb
    na een tweede bezoek van een monteur op 8 sept niets meer gehoord. online kan/wil GEEN stabiele tel verbinding leveren ze zeggen zelfs dat ik onmiddellijk kan opstappen. Maar dat dacht ik niet
    Online.nl
    Beste bb,

Zojuist hebben ik telefonisch met u uw klacht besproken.

Op dit moment heeft u een actieve internet en telefoonverbinding, dit vinden wij fijn om te horen, echter geeft u aan dat dit niet altijd het geval is Wij hebben met u afgesproken dat u dit nog enige tijd gaat aankijken. Hierom hebben wij voor u een compensatie doorgevoerd zoals telefonisch afgesproken, dit heb ik ook naar u bevestigd via mail.

Zoals telefonisch afgesproken wil ik u graag vragen om uw klacht voor nu af te sluiten en te beoordelen.

Ali van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?