Klacht Online.nl: Haperende internetverbinding en slecht bereik

jet8

Haperende internetverbinding heel slecht bereik met wifi. Enorm irritant! Al maanden ben ik aan het bellen naar Online.nl. Ik word steeds netjes te woord gestaan, alleen is mijn probleem niet verholpen. ik ben op aanraden van Online over gestapt naar 30 mb/s. Mijn internet is er alleen maar trager op geworden terwijl mijn vorige abonnement maar 10 mb/s bevatte, was het alsnog beter dan de huidige internetverbinding. Ik overweeg om te stoppen bij online, omdat ik de afgelopen 5 maanden wekelijks bezig ben geweest om mijn probleem op te lossen, maar ik ondervind hetzelfde problemen.

Beëindiging van mijn contract of een goede werkende internetverbinding.

Online.nl
    Beste jet8,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben elkaar jojist telefonisch gesproken en ik zal morgenmiddag weer contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Frederike van Online.nl
    Online.nl

Beste jet8

We hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Wij hebben een afspraak gemaakt dat er een monteur langskomt
    Zoals afgesproken nemen we virjdag wederom telefonisch contact op voor een controle.

Frederike van Online.nl
    jet8
    Heel mooi dat Online.nl wel altijd hun afspraken nakomt. Ze staan er voor open om echt naar oplossingen te zoeken voor mijn probleem. Dat waardeer ik heel erg!

jet8
Ik wil stoppen met online

Ook een klacht indienen over Online.nl?