Klacht Online.nl: Haperende internetverbinding en slecht bereik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256442
Gebruiker
jet8
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Haperende internetverbinding heel slecht bereik met wifi. Enorm irritant! Al maanden ben ik aan het bellen naar Online.nl. Ik word steeds netjes te woord gestaan, alleen is mijn probleem niet verholpen. ik ben op aanraden van Online over gestapt naar 30 mb/s. Mijn internet is er alleen maar trager op geworden terwijl mijn vorige abonnement maar 10 mb/s bevatte, was het alsnog beter dan de huidige internetverbinding. Ik overweeg om te stoppen bij online, omdat ik de afgelopen 5 maanden wekelijks bezig ben geweest om mijn probleem op te lossen, maar ik ondervind hetzelfde problemen.

De oplossing

Beëindiging van mijn contract of een goede werkende internetverbinding.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste jet8,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben elkaar jojist telefonisch gesproken en ik zal morgenmiddag weer contact met u opnemen.

    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Frederike van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum


    Beste jet8

    We hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Wij hebben een afspraak gemaakt dat er een monteur langskomt
    Zoals afgesproken nemen we virjdag wederom telefonisch contact op voor een controle.

    Met vriendelijke groet,
    Frederike van Online.nl
  3. Auteur
    jet8
    Datum
    Heel mooi dat Online.nl wel altijd hun afspraken nakomt. Ze staan er voor open om echt naar oplossingen te zoeken voor mijn probleem. Dat waardeer ik heel erg!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jet8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil stoppen met online
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen