Opgelost door Online.nl: Harddisck recorder leest de HHD niet

FG

Ruim 5 weken moeten wachten op mijn recorder, in eerste instantie helemaal niets, na enkele keren bellen, mijn Card geactiveerd, eindelijk beeld, echten kan niets opnemen, want de recorder geeft aan dat er geen HHD aan vervonden is?

Maken dat ik programmas kan opnemen.

Beste heer Grimmelius,
    We zijn momenteel in overleg met de fabrikant van de harde schijven. Hier lijkt een verkeerde software op geplaatst te zijn. We hopen zo snel mogelijk een oplossing te hebben voor u probleem. Zodra we meer weten zullen we u hierover op de hoogte brengen.
    FG
    Bedankt voor u snelle reactie,We wachten af.
    Beste heer Grimmelius,
    We krijgen vandaag antwoord vanuit de fabrikant met betrekking tot de oplossing. We hopen de firmware zo te kunnen aanpassen dat de harde schijf alsnog zal gaan werken. Mocht dit niet mogelijk zijn wordt er vanuit de fabrikant kosteloos een nieuwe harde schijf verzonden.
    FG
    Heb er niet zoveel verstand van maar de harde schijf is volgens mij niks mis mee, denk dat het probleem in de recorder zit?
    harde schijf functioneert wel op mijn laptop?
    Maar afijn we wachten nog steeds af, 9 augustus heb ik me aangemeld als nieuwe klant, bijna 3 maanden later kan ik nog steeds niet opnemen, gezien mijn werk is dat erg vervelend,
    maar we blijven wachten.
    Beste heer Grimmelius,
    Het probleem zit hem in het type harde schijf. Deze veroorzaakt een piekspanning welke onze recorder niet aankan. Zodra we meer informatie hebben zullen we u hierover op de hoogte stellen.
    FG
    Hoi Goede middag, vanmiddag mijn nieuwe harde schijf ontvangen per post, aangesloten en alles werkt goed, heeft even geduurd maar alles werkt.
    Hoop dat dit zo blijft, en voorlopig geen contact meer op hoef te nemen met de klantenservice, met al is mijn klacht toch netjes door Online afgewerkt.
    FG
    Alles werkt nu, krijg zonder er om te vragen 2 maanden TV aansluiting gratis voor het ongemak, klacht is netjes afgehandeld

FG

Ook een klacht indienen over Online.nl?