Opgelost door Online.nl: Harddisck recorder leest de HHD niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38867
Gebruiker
FG
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ruim 5 weken moeten wachten op mijn recorder, in eerste instantie helemaal niets, na enkele keren bellen, mijn Card geactiveerd, eindelijk beeld, echten kan niets opnemen, want de recorder geeft aan dat er geen HHD aan vervonden is?

De oplossing

Maken dat ik programmas kan opnemen.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Grimmelius,
    We zijn momenteel in overleg met de fabrikant van de harde schijven. Hier lijkt een verkeerde software op geplaatst te zijn. We hopen zo snel mogelijk een oplossing te hebben voor u probleem. Zodra we meer weten zullen we u hierover op de hoogte brengen.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    FG
    Datum
    Bedankt voor u snelle reactie,We wachten af.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Grimmelius,
    We krijgen vandaag antwoord vanuit de fabrikant met betrekking tot de oplossing. We hopen de firmware zo te kunnen aanpassen dat de harde schijf alsnog zal gaan werken. Mocht dit niet mogelijk zijn wordt er vanuit de fabrikant kosteloos een nieuwe harde schijf verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  4. Auteur
    FG
    Datum
    Heb er niet zoveel verstand van maar de harde schijf is volgens mij niks mis mee, denk dat het probleem in de recorder zit?
    harde schijf functioneert wel op mijn laptop?
    Maar afijn we wachten nog steeds af, 9 augustus heb ik me aangemeld als nieuwe klant, bijna 3 maanden later kan ik nog steeds niet opnemen, gezien mijn werk is dat erg vervelend,
    maar we blijven wachten.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Grimmelius,
    Het probleem zit hem in het type harde schijf. Deze veroorzaakt een piekspanning welke onze recorder niet aankan. Zodra we meer informatie hebben zullen we u hierover op de hoogte stellen.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  6. Auteur
    FG
    Datum
    Hoi Goede middag, vanmiddag mijn nieuwe harde schijf ontvangen per post, aangesloten en alles werkt goed, heeft even geduurd maar alles werkt.
    Hoop dat dit zo blijft, en voorlopig geen contact meer op hoef te nemen met de klantenservice, met al is mijn klacht toch netjes door Online afgewerkt.
  7. Auteur
    FG
    Datum
    Alles werkt nu, krijg zonder er om te vragen 2 maanden TV aansluiting gratis voor het ongemak, klacht is netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?