Klacht Online.nl: harddiscrecorder

peter

We hebben van begin augustus een abonnement van online. En we zijn zeer ontevreden erover .We hebben al een paar keer aangegeven dat we het abonnement willen beeindigen . We hebben al vanaf het begin trammelant .We hebben een harddiscrecorder bestelt daar zitten we al ruim 6 of 7 weken op te wachten. En dan wordt je afgescheept met een ontvanger .Sinds wij online hebben hangen we haast dagelijks aan de lijn. Wat een waardeloos bedrijf.

We willen van het contract af.

Wij willen van het contract af .Want online blijft in gebreke.je wordt iedere keer maar aan het lijntje gehouden.

Beste heer copier,
    Helaas hebben we vanuit onze fabrikanten niet genoeg harddiskrecorders ontvangen om deze aan al onze klanten te kunnen leveren. Wel willen we u aanbieden om de eerste 2 maand abonnementsgeld retour te doen vanwege alle ongemakken.
    peter
    Wij zijn er nog steeds niet tevreden mee. Wij verwachten wel dat als u de volgende zending harddiscrecorders krijgen dat wij er dan bij zitten. En wij willen graag ons geld terug.
    Beste heer copier,
    We hebben bevestigd gekregen dat u bij de volgende verzending van de harddiskrecorders zal zitten. We hebben ook inmiddels de vergoeding voor u ingevoerd.
    peter
    als nu het geld van het 2 maanden abonnement is terug gestuurd. op korte termijn is onze klacht beeindigd
    Beste heer copier,
    We hebben de uitbetaling voor u handmatig aangevraagd. Normaliter wordt een creditbedrag verrekend met uw volgende factuur. Houdt u er rekening mee dat het tot maximaal 10 werkdagen kan duren alvorens u het bedrag ziet op uw rekening.
    peter
    we hebben nog steeds het geld niet binnen wat ons belooft is. en we hebben ook geen zin om maanden op ons geld te wachten. zolang we het geld niet terug hebben. sluiten we ook de klacht niet af.
    Online.nl
    Geachte heer Copier,Ik heb zojuist navraag gedaan naar de uitbetaling van het creditbedrag. Ik kom hier later vandaag op terug. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Online.nl
    peter
    wij hebben tot op de dag van vandaag nog steeds geen abonnements geld terug ontvangen. hoelang moeten we hier nog op wachten. 1 maand, 2 maanden, 2 jaar. als we moeten betalen zijn jullie er als eerste bij maar als jullie terug moeten geven kunnen we maanden wachten. zolang we niks terug hebben ontvangen blijft de klacht staan.en nu nog eens iets op de hogere zenders is die nog steeds niet goed.
    Online.nl
    Geachte heer Copier,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat de
    creditering op de factuur van december is verrekend.Met vriendelijke groet,
    Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?