Opgelost door Online.nl: harddiskrecorder USB werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106199
Gebruiker
Johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dag beste lezer,

Blijkbaar is de vorige klacht bij jullie niet meer in beeld, ik krijg geen reactie.
Nevermind: ik heb inmiddels een nieuwe harddiscrecorder gekregen nadat ik had aangegeven dat de USB ingang aan de achterzijde niet werkt. Nu werkt deze ook niet bij de nieuwe harddiskrecorder! Dat is natuurlijk spijtig. Doe ik toch zelf iets niet goed?

Ik heb de instellingen op 'achterzijde' gezet, dus daar kan het niet aan liggen.. Ik hoor graag.

De oplossing

Dat allebei de USB ingangen werken!

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Johan
    Datum
    x

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen