Opgelost door Online.nl: HDD werkt niet en nog meer klachten

HDD werkt niet.
Nauwelijks communicatie vanuit Online
Terugbel functie werkt niet waardoor ik inmiddels flink wat geld aan telefoonkosten kwijt ben zonder dat het probleem, dat niet bij mij ligt, opgelost is
Er wordt nu 49,75 euro afgeschreven voor een recorder die niet werkt.
Ingangsdatum tv abonnement staat nu 6 weken later dan de rest van het abonnement. C.q. Daar zit ik dus 6 weken langer aan vast

Zo snel mogelijk Een goed werkende HDD recorder.
49,95 euro retour tot HDD recorder werkt
Een goede en efficiënte communicatie vanuit Online en niet de klant alsmaar laten bellen wanneer het om een probleem gaat dat Online veroorzaakt.
Ingangsdatum tv gelijk aan de rest van het abonnent zodat ik daar over twee jaar niet zes weken langer aan vastzit.
Gesprekskosten die ik kwijt ben over de klachten van de te late levering en de niet werkende HDD retour

Beste mevrouw Van Kinderen ,
    We krijgen vandaag bericht vanuit de fabrikant hoe dit probleem opgelost gaat worden. Wellicht dat we u informatie sturen om zelf uw probleem te kunnen oplossen. Dan wel dat we u een volledig nieuwe harde schijf toesturen.
    Yvon
    Dank voor uw reactie. Dat is 1 antwoord op een aantal vragen die ik gesteld heb. Graag nu ook een antwoord op de rest van de vragen.
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    Uw contractdatum wordt rechtgezet met uw internetcontract en als u een schatting heeft van belkosten zullen wij deze ook aan u vergoeden.
    Yvon
    Dank voor uw reactie. Ik zal via mijn rekeningen uitzoeken wat de bel kosten zijn en u deze laten weten. Nu is er nog 1 oplossing niet beantwoord en dat is dat ik de 49,95 euro die nu op mijn rekening staat als kosten voor de aanschaf van de HDD recorder pas wil betalen wanneer ik een HDD recorder heb die het naar behoren doet. Graag uw reactie hier nog op
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    We hebben de kosten voor de harddiskrecorder aan u vergoed. Deze zal in mindering gebracht worden op uw volgende factuur.
    Yvon
    Dank u wel voor het regelen. Ik zal in de loop van de week kijken of alles op mijn account aangepast is. Ik neem aan dat ik dat dan kan zien?
    De belkosten van september zijn bekend. Die van oktober krijg ik binnenkort. Zo gauw die binnen zijn stuur ik u de totale kosten. Uiteraard hoop ik dat ik zeer binnenkort, na een hele foute start, kan gaan genieten van mijn digitale tv en HDD.
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    Wij kunnen helaas op uw factuur geen belkosten naar onze klantenservice zien.
    Yvon
    Ik heb geen belkosten gemaakt met het online nr maar met mijn mobiele telefoon. De extra kosten die het gevolg zijn 0900 nr wil ik graag vergoed krijgen. De kosten van sept zijn bekend en 10 november krijg ik de afrekening van oktober. Zo gauw ik die heb zal ik die kosten aan u doorgeven.
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    We wachten uw antwoord af.
    Goedendag.
    Ik zou u nog laten weten welke belkosten ik gemaakt heb met betrekking tot de HDD. Deze zijn 10 euro en 30 eurocent.
    Ik hoor graag van u hoe deze verrekend worden.
    Inmiddels heb ik een nieuwe HDD en deze doet het naar wens.
    Wanneer nu alle kosten goed verrekend worden is het " eind goed,al goed"
    Groet
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    Uw vergoeding wordt verrekend met uw eerstvolgende factuur.
    Yvon
    Goedendag. Het leek erop dat alles nu in orde was. Maar helaas:de erg geeft alleen Ned. 1,2 en 3 aan. Bij de vorige HDD aansluiting heb ik mijn smart card al geactiveerd. Hoe kan het dat ik nu allen maar drie zenders ontvang en wat kan ik daar aan doen?
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    We hebben uw kaart opnieuw geactiveerd, ons advies is om uw smartcard er even uit te halen en de goudkleurige chip met een stukje keukenrol op te poetsen.
    Yvon
    Goedendag. Ik heb de kaart schoongemaakt en de zenders nogmaals geïnstalleerd ongeveer 20 min geleden. Ik blijf alleen Ned. 1,2 en 3 ontvangen. Wat te doen?
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    We sturen voor de zekerheid een nieuwe smartcard naar u toe. Dit had namelijk niet mogen gebeuren.
    Yvon
    De eerste keer had ik bij de installatie wel alle zenders. Vraag me dus af of dit aan de smart card zelf ligt. Fijn dat u in ieder geval een nieuwe stuurt maar zijn er mogelijk nog andere oorzaken?
    Beste mevrouw Van Kinderen ,
    Vaak is het zo dat na een aantal dagen de smartcard op inactief gaat op het moment dat deze niet zelf is geactiveerd. Door middel van de activatie vanuit onze kant had deze alweer moeten werken. Het kan zijn dat hier vertraging op zit maar we zijn liever zeker en sturen u een nieuwe op.
    Yvon
    Okay dan wacht ik op de nieuwe smartcard of dat ie het alsnog gaat doen.
    dat kan geen kwaad.
    Goedendag
    Ik heb mijn smart card ontvangen.
    Twee vragen:
    Hoe moet de smartcard er nu in: gouden naar beneden en naar voren of goud chip naar boven. Op de verschillende gebruiksaanwijzingen staan verschillende instructies
    Op mijn online kan ik nergens vinden waar ik hem nu moet activeren. Kunt u mij uitleggen hoe dat moet. Heb vorige keer een link van internet gehaald die nu niet werkt.
    Graag uw reactie
    Yvon
    Heb inmiddels de link gevonden om de smartcard te activeren. Die staat inmiddels een half uur op activeren maar komt niet verder. De smartcard zit er goed in, met goudenstrip naar beneden en naar voren. Ben zo langzamerhand wanhopig na alles wat er gebeurd is en wil nu echt een Gied werkende HDD. Help!!!!
    Online.nl
    Beste mevrouw Van Kinderen ,Naar aanleiding van bovenstaand dossier heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen om bovenstaande problemen te bespreken. Helaas heb ik u op dit moment niet kunnen bereiken.
    Wel heb ik geconstateerd dat de smartcard correct is geactiveerd.
    Mocht u nog problemen ondervinden dan vraag ik u contact op te nemen middels een antwoord op de email die ie u verzonden heb zodat het dossier hier gesloten kan worden. Onder aan de email treft u tevens mijn directe telefoonnummer.Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Yvon
    Fijn dat alles nu opgelost is. Jammer dat dit niet gewoon kan via de klantenservice en dat de service die jullie via de klachtenkompas geven 1000 maal beter is. Niet iedereen weet deze weg te vinden. Dus.....zorg dat de klantenservice dezelfde service biedt!!!!

Yvon

Ook een klacht indienen over Online.nl?