Opgelost door Online.nl: heb heel slecht beeld krijg hoofd klachten als je naar de tv kijkt heb dat meerdere malen door gegeven maar ze doen niks als je

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135554
Gebruiker
bo
Datum
5 reacties

Details

De klacht

als ik naar de tv kijk dan beeft het beeld het staat vaak stil de geluiden lopen niet mee met de beelden heb vaker gebeld maar ze zeggen er iets aan te doen maar doen er niks aan dan had ik een prijs met hun afgesproken van € 54.00 per maand krijg nu een nota van €221.74 omdat ik naar een 09 nummer heb gebeld logies naar hun dat kost mijn een kapitaal maar het lost niks op ik wil van het contact af en wel zeer snel
ga nu een aangetekende brief schrijven en vragen of ze mijn contact willen beeindigen


De oplossing

contract af en wel per 1 november 2015 als het kan










5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas wederom zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    U kunt de hardware retour sturen per 1-12-2015 naar:

    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP Vianen

    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  5. Auteur
    bo
    Datum
    ik vindt dat ze mijn klacht prima hebben behandeld dank u daar voor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen