Klacht Online.nl: Heel slechte klanten service

Klachtnummer
# 187256
Gebruiker
adeel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 3 weken heb ik heel slechte internet verbinding van 30mb naar 2mb. ik betaal voor 30mb maar ik heb nooit echt 30 mb binnen gekregen maar dat is ok zolang ik internet heb. Ik bel online op en ik vermeld dat ik heel trage internet ( 2mb's en dat is heeeel traag ) heb en de persoon wie ik sprak kon niet vertellen waar het aan zou liggen dus hij stelt voor om een monteur op te sturen, ik vroeg hem of er kosten aan verbonden zijn hij zegt nee het is kostenloos dus ik zei ja. Volgende dag komt de monteur langs hij kijkt even rond en komt tot conclusie dat het aan het kabel kan liggen, omdat het kabel plat is en niet rond terwijl ik dat kabel al 2 jaar gebruik, maar dat wist hij niet zeker. Nadat hij klaar was vertelde hij mij dat er 30 euro van mijn rekening zal afgeschreven worden. Terwijl diegene wie ik sprak zei dat er geen kosten aan verbonden zijn en het probleem is nog steeds niet opgelost maar wel 30 euro kwijt voor het niks doen.

De oplossing

Ik zou graag mijn 30euro terug willen, Omdat het probleem nog steeds niet opgelost is en ik word er helemaal gek van.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste de heer haq,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Martijn van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Haq,

    Ik heb zojuist gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken van de vaste lijn.
    De kosten voor de monteur heb ik voor u terug gedraaid, dus de 30 euro zal niet in rekening gebracht worden.

    Graag horen we van u wanneer wij u telefonisch kunnen bereiken. Mocht u nog meer vragen hebben dan kunt u die uiteraard via klachtenkompas.nl stellen.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Haq,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad, en hebben het nodige besproken. De monteurskosten is in dit geval ook hersteld en u zult dat ook kunnen terug zien in uw nota's, we hopen hierbij u voldoende geïnformeerd te hebben. Graag wil ik u vragen om hierop te reageren en het klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen