Opgelost door Online.nl: helemaal niet bereikbaar

PAUL

Je blijft maar in de wacht hangen maar geen klantenservice. bellen ook niet terug en heb in totaal al meer dan een uur aan de lijn gehangen. Alleen het bandje dat je aan de lijn moet blijven en dat ze bezet zijn.
Waardeloos op dit moment. ik vind dit geld verdienen zonder dat ze er iets voor doen 60 minuten a ik dacht 15 cent per minuut en een euro per gesprek en je krijgt er niets voor.

groetjes en bedankt Paul crooijmans

Ik wil geld terug , telefoonkosten voor niet geleverde dienst. En eindelijk een goede internet verbinding en hulp bij het probleem. Indien dit niet opgelost wordt wil ik overstappen en van contract af.

Geachte Paul,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    PAUL
    Ik heb ook zoals ze dat verlangen telefoonnummer opgegeven dan bellen hun terug en nemen contact op over de klacht of probleem. Dit is de enige manier of belllen staat erbij maar men neemt geen telefoon op.
    Ook dit doen ze niet, ze zijn helemaal niet bereikbaar.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Paul,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    PAUL
    Online heeft gebeld en zouden daarna nog terug bellen om te controleren of het werkte. Ik heb duidelijk aangegeven dat dit op mijn mobiel moesten doen. Ze hebben overdag mij vrouw gesproken , welke gevraagd heeft s' avonds aub te bellen. Dit was geen probleem. Maar dit heeft men niet meer gedaan. Verder niets meer vernomen. Het werkt allemaal wel weer beter. Ook heeft men mij telefonisch beloofd dat ik de kosten vergoed kreeg van een uur aan de telefoon zijn zonder resultaat. Nog niets gezien
    Online.nl
    Geachte heer Paul,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    PAUL
    Heden netjes terug gebeld en klacht besproken.

PAUL

Ook een klacht indienen over Online.nl?