Klacht Online.nl: Herinnering retourneren bruikleenapparatuur

Klachtnummer
# 150645
Gebruiker
Dogger
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,

Op 26-1-2016 ontving ik van u een herinneringsbrief waarbij werd verzocht de apparatuur te retourneren.
Ik heb op 26-1-2016 getracht uw klantenservice te bereiken.
Hier werd tot 3x toe de verbinding verbroken na ongeveer 10 min in de wacht te hebben gestaan! Ik heb de hoop opgeven en ben ook niet bereid om voor iedere poging 50 cent te betalen en belminuten te verspillen. Ik ben met veel moeite van mijn contract bij jullie afgekomen omdat de beloofde diensten niet werden geleverd. En er lijkt nog weinig verbeterd!

Vandaar dat ik u nu weer via deze weg moet benaderen.
Alle apparatuur wat ik van jullie heb ontvangen is op 31-12-2015 geretourneerd.
(Zie gegevens prive informatie)
Graag ontvang ik hiervan van u een bevestiging.
Daarna wens ik geheel uit jullie systeem verwijdert te worden!

Ik ga ervan uit u zo voldoende geinfomeerd te hebben.

Hoogachtend,
R.M.Dogger

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Dogger
    Datum
    Ik ben gebeld door de klantenservice, er werd aangegeven dat er per ongeluk verkeerde brieven waren verzonden.
    Hij zou mij hiervan een bevestigingsmail sturen .
    Hier wacht ik nog steeds op....!
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon u een e-mail toegestuurd ter bevestiging.
    De herinnering voor het retourneren van uw hardware, heeft zich gekruist met het ontvangen en verwerken van uw reeds geretourneerde hardware.
    Onze oprechte excuses voor de verwarring.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas.nl te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen