Klacht Online.nl: Heropening oude klacht sinds 6 november,nieuwe Betalingsherrinnering factuur Odue-A/Abonneenr. 87092596,dd 23-02-2015, ontvangen

Klachtnummer
# 99172
Gebruiker
Huisden
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 06-01-2015, heb ik telefonisch gesprek gehad met mevrouw `lieke over het factuur oktober, notanr. 153342912, teveel in rekeninggebracht, 29,95euro internetplusbellen en Notanr. 153787407, dd 24-12-2014, teveel in rekeninggebracht gesprekskosten 29,09euro, op 4 december 2014, had ik reeds een brief met alle bewijsstukken opgestuurd, deze klachten heb ik ook uitgebreid uitgelegd via klachtencompas, op van 20-01 2015 tm 28-01-2015, toen is ook mijn abbonement door u beeindigd.
Ik had ook via de email ook een uitgebreide excel-lijst van het bellen ontvangen, 10 pagina's,met de getallen: 0,0826-0,388-0,4707-21-Bellen, volgend pagina: 87092596-Hello Basis-31153000471-31152561240-15-11-2014 09:05:09-415, dus deze codes 10 paginas bij elkaar. Op 28 januarie heb ik die box ook opgestuurd. Maar
Nu ontvang ik een brief dd 23-02-2015, een betalingsherrinneringnotabene, refnr. Odue-A/, dat ik 80,69euro moet betalen. Er is geen specificatie waaruit die 80,69euro bestaat.

De oplossing

Ik betaal alleen nog openstaande rekening van de maand januari 2015, een bedrag van 12,95euro. Ik snap niet waar die 80,69euro moet betalen?Een specificatie zie ik per post tegemoet, ik ben geen klant meer. Dus eigenlijk begint deze klacht weer van voren af aan, het is nooit opgelost geweest., wat kan ik met die excel-bellijst, die getallen begrijp ik totaal niet, dit is geen bewijs, dus ik betaal niets.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte huisden ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Huisden
    Datum
    Ik heb tot vandaag heden 4 maart nog geen schriftelijke reactie ontvangen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Huisden,
    Wij hebben u vandaag een brief toegestuurd met een duidelijke specificering van de door u gemaakte belkosten.
    Tevens hebben wij u een e-mail gestuurd met het huidige openstaande bedrag en de bevestiging van de brief.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen