Klacht Online.nl: herstel internet duurt twee weken

Rhoos

Sinds een aantal dagen is mijn wifi zo traag dat het laden van een internet pagina al snel 4 tot 8 minuten duurt. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn scriptie, waardoor internet nu onmisbaarder is dan ooit, maar het is een onwerkbare situatie.
Ik heb gebeld naar de klantenservice van online, waar het probleem werd onderkent. Er is daarom een dossier aangemaakt, met als titel: 'Traag internet'. Ik schrok toen ik hoorde dat ik 10 werkdagen duurt voordat een dergelijk probleem wordt opgelost. Over twee weken vanaf nu zou ik gebeld worden met de vraag of het dan was opgelost. Ik heb uitgelegd dat ik zolang niet kan wachten ivb met zeer urgent (school)werk, maar er was volgens de mevrouw niets aan te doen.
Ik vind het niet kunnen dat ik als betalende klant twee weken zonder (werkbaar) internet zit. Het mag dan worden bestempeld als 'traag', maar als u weet dat het online invullen van deze klacht nu al ruim 30 minuten duurt, begrijpt u waarschijnlijk mijn punt.

Ik wil dat het probleem van traag (onbruikbaar internet) binnen 2-3 werkdagen wordt opgelost, want het is voor mij simpelweg niet mogelijk om momenteel zonder internet te zitten. Het gaat hier niet om internet voor mijn plezier of vermaak, maar om te kunnen werken.

Online.nl
    Geachte Rhoos,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er was reeds een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Er was ook reeds een ticket om uw probleem op te lossen. We hebben de prioriteit hiervan verhoogd. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Klantenservice Online.nl
    Rhoos
    Sinds een paar dagen geen langzaam internet, maar helemaal geen internet meer. Kpn/online monteur heeft gebeld werd naar een verkeerd telefoonnummer voor een afspraak, terwijl ik wel het juiste nummer had doorgegeven. Moest opnieuw doorgeven (45 min telefonische wachtrij klantenservice). Ik zou vandaag rond half 2 gebeld worden. Moest om 3 uur echt weg, ben onderweg gebeld, maar ik kon niet opnemen. Nu wordt ik pas weer over enkele dagen teruggebeld en zitten wij nog langer zonder internet.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Rhoos,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?