Opgelost door Online.nl: Het internet is zeer traag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146829
Gebruiker
Rien
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Het is heel goed merkbaar dat het de internet verbinding traag is. B.v. Een film zien op tv laad niet, uitzending gemist via appel tv werkt traag of niet. Stekker er uit wachten en weer herplaatsen helpt niet . Wij hebben bellen en internet van online.
aub een oplossing.

Mvg, Rien van Breda.
m.g.vanbreda@online.nl

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Allereerst dank voor uw bericht.
    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas heb ik u niet te pakken kunnen krijgen.

    De klacht hebben wij in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip nogmaals hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Van Breda,

    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas heb ik u niet kunnen bereiken.

    Vandaag zullen we u nogmaals proberen te bellen.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Van Breda,

    Vandaag hebben wij telefonisch uw klacht besproken.

    Ter afhandeling hiervan zla ik zoals afgesproken u op een later moment terugbellen.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Van Breda,

    Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad over uw klacht en de afhandeling hiervan.

    Omdat u even moet aankijken of de klacht daadwerkelijk verholpen is bel ik u volgende week terug en zoals afgesproken zullen we dan kijken of uw klacht gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Van Breda,

    Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad over de afhandeling van uw klacht.

    U heeft aangegeven dat de problemen verholpen zijn en daarom willen wij u verzoeken om de afhandeling van uw klacht te beoordelen en deze klacht te sluiten.

    We zijn blij om te horen dat de problemen verholpen zijn en wensen u een prettige dag verder!

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  6. Auteur
    Rien
    Datum
    De klacht is zeer tevreden afgehandeld door een medewerker van Online. Hiervoor mijn dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen