Opgelost door Online.nl: het is een chaos bij Online

reza

Eerst ben ik dagen aan het bellen om een bestelling te plaatsen. Een bevestiging wordt beloofd, maar die komt niet. Wederom gebeld, gegevens kwijt, nieuwe bestelling geplaatst en een bevestiging beloofd. Die komt weer niet. Zoveelste medewerker zegt dat ik helemaal niet bij de afdeling verkoop moet zijn maar bij de klantenservice. De klantenservice blijkt uitsluitend te bereiken met een klantnummer (en dat heb ik niet want er gaat steeds iets mis met de bestelling) óf mijn bankrekeningnummer. Wie heeft ooit gehoord dat men slechts een service kan bereiken met intoetsen van een bankrekeningnummer? Zelfs mijn eigen bank vraagt dat niet. Is Online misschien één grote phishing operatie? Maar er is geen enkele andere mogelijkheid om contact te krijgen. Inmiddels ben ik Online zó zat dat ik heb geannuleerd. Maar denk niet dat dát wel gaat. Al weer verschillende keren gebeld zonder resultaat. Vandaag ten einde raad een aangetekende brief gestuurd. Wat het ook kost: géén Online.

Ik kreeg vandaag dan eindelijk een email bevestiging van een bestelling, helaas van een verkeerd pakket, iets wat ik nooit geprobeerd heb te bestellen. Bevestiging van mijn annuleringen raken volgens informatie van de klantenservice steeds op miraculeuze wijze kwijt.

Mocht er bij Online een bestelling staan op mijn naam met welk pakket dan ook, dan wil ik annulering daarvan. Het is nog tijdens de 14 dagen bedenktijd (kwijtgeraakte bestelling 1 dd4/2/2015 bestelling 2 dd 6/2/2015) en ik wil een bevestiging van die annulering!!!!!!

Online.nl
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Online.nl
    Geachte reza,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    reza
    Ik ga ervan uit dat ik nu uit alle systemen van Online geschreven ben. Zal mijn bankrekening in de gaten houden. Inmiddels bij andere provider abonnement afgesloten. Dat ging zoals het hoort. Binnen het uur bevestiging plus voorwaarden. Ook als in de bedenkperiode wordt geannuleerd: bevestiging. Ook gratis klantenservice 24/7 die ook echt te bereiken is .

reza

Ook een klacht indienen over Online.nl?