Opgelost door Online.nl: het niet kunnen opnemen van RTL programma's

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95087
Gebruiker
Jack
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij zijn pas een week aangesloten bij Online.nl en nu blijkt dat er geen RTL programma's kunnen worden opgenomen, zonder een extra opname pakket.
Hier kon men bij Online niets aan doen volgens een klantenservice medewerker, omdat dit geblokkeerd was door RTL.
Nergens op de website of waar dan ook bij Online kon ik informatie vinden over het niet kunnen opnemen van deze zenders.

De oplossing

Ik verlang van het bedrijf dat ik alle zenders die ik ontvang van Online kan opnemen zoals ze overal verwoorden. Indien dit met een extra pakket kan dan wens ik compensatie voor het extra opname pakket.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Jack,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Snel,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Jack
    Datum
    Snelle afhandeling
    Online heeft erg snel gereageerd door telefonisch contact op te nemen.
    Er is financiële compensatie gegeven; tot tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen