Opgelost door Online.nl: Het niet nakomen van afspraken en slechte internet tv en telefoon aansluiting. En te veel facturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168320
Gebruiker
Vegelin
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik ben bij online gegaan . En daar heb ik nu echt spijt van.
Slecht beeld . Dat was het eerste probleem . Daarna was het normaal om mij in 1 keer 200 euro teveel af te boeken ...
Daar achteraan gebeld . Sorry meneer we boeken het terug . Vervolgens krijg ik geen geld .en houien ze het geld . En hoef ik een paar maand niet te betalen .. zonder met mij te overleggen. Nog slecht beeld en internet en bellen is ook niet goed . Op laatst is de maat vol .. door vele beloftes van hun kant . Die ze niet zijn nagekomen .. wil ik het contract verbreken .binnen 5 werkdagen werd ik terug gebelt . Niet dus he ... weer een loze belofte . Vandaag er zelf achter aan gebeld . Nou kom ik niet van mijn contract af werd mij verteld. Ik weet het nu echt niet meer ..

De oplossing

Beëindigen van het contract ....

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vegelin,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vegelin,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Graag willen wij u vragen om ons via dit forum te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent, zodat uw contactpersoon nogmaals contact met u kan opnemen.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vegelin,

    Na een vijf-tal pogingen is het nog steeds niet gelukt om met u in contact te komen. Wij willen u nogmaals vriendelijk vragen om ons te voorzien van een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Vegelin
    Datum
    Goeiemorgen online .
    We lopen elkaar elke keer mis . Ik heb ook al een aantal keer naar jullie gebelt . Maar ik kon niet naar door verwezen worden naar jou .
    Mijn werd verteld dat jij mij zou bellen en andersom was niet mogelijk..
    Dus ik ben elke dag bereikbaar 12.30 tot 1300 en anders net na 16.00.
    Ik hoop snel van jullie te horen
    Vrg w. Vegelin
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Vegelin,

    Heden hebben wij telefonisch contact gehad.
    Ik wil u aller onze eerst welgemeende excuses aanbieden voor de miscommunicatie.
    De gemaakte afspraken zijn aan u bevestigd per mail.
    Ik heb de status van uw klacht aangepast. Zou u dit nog kunnen bevestigen?
    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Vegelin
    Datum
    We zijn er heel netjes behandeld . Ben blij dat we er zo zijn uit gekomen .

    Stefan bedankt voor de snelle afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vegelin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?