Klacht Online.nl: Het terugbetalen van slottermijn.

MWJ van Nimwegen

Per 13 juni 2018 abonnement opgezegd vanwege teleurstellende resultaten tot betrekking internet en televisie.Bevestiging gekregen dat het abonnement wordt stopgezet,maar omdat contractduur tot 31 maart 2019 loopt is de kans aanwezig dat er een slottermijn voldaan dient te worden.Vreemd omdat de meeste providers maandelijks opzegbaar zijn.Na het emailbericht werd zonder aankondiging hetzij mail of per post E.320,- afgeschreven als zijnde slottermijn.
Dit bedrag terug laten storneren want deze gang van zaken vinden wij agressief.

Kortom binnen 14 dagen een zeer agressieve brief gekregen het bedrag binnen 14 dagen te voldoen en na afloop ook nog E 48,- exclusief rente te verschuldigen.
Inmiddels vandaag telefonisch contact gezocht met Online en was best bereid om het slottermijn dan maar te voldoen van 320,- delen door termijn van 8 maanden resterend a 40.-
Na lang in de wacht gezet was dat niet mogelijk(ze kunnen wel maandelijks incasseren en dat laatste kan niet?)

Er zal een incasso hetzij deurwaarder hiervoor ingeschakeld worden,
U begrijpt dat deze gang van zaken het morele kompas van Online hiermee beetje uit koers is met een agressieve houding en niet bereid is tot een oplossing.
Debiteurenafdeling niet te bereiken,slechte service en een vrij onbeschofte benadering.
Kan Online hier wel mee weg komen,kan dat zomaar?

Ongeoorloofd zonder enige vorm van berichtgeving incasso van E. 320,-
incasseren enerzijds,en anderzijds een onbeschofte houding aannemen.

Eventueel bedrag in vermindering maandelijks te voldoen als compensatie onbeschoftheid en excuses.
Excuses waarom de dienstverlening laagst op de morele ladder staat.

MWJ van Nimwegen
    Wel per maande automatisch incasseren maar geen maandelijkse termijnen accepteren? Weet u hoe wij dit noemen?AFPERSING!! Mocht er inderdaad een incasso bureau uwer zijde worden ingeschakeld en Online weigert maandelijkse termijnen te accepteren gaan wij over op andere middelen om Online te dwingen ons aanbod te accepteren,inmiddels hebben wij de gang gemaakt naar een jurist,en bovendien wordt alle negativiteit rondom Online in kaart gebracht bij een niet nader genoemd tv producent.

MWJ van Nimwegen
Alsnog E.320,- betalen is puur AFPERSING....Juridische stappen worden nu genomen,wanneer Online weigert maandelijkse termijnen te accepteren,volkomen agressieve manier die vraagt om problemen te ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?