Opgelost door Online.nl: Het wordt er allemaal niet beter op! (Update na 9 maanden alles in één glasvezelbasis.)

# 112013
ruudtoo

Digitale Televisie: De laatste tijd elke dag ca. 10 maal per uur stokt het beeld (van 1 minuut tot wel 10 minuten) en wanneer het beeld weer verder loopt, dan loopt het geluid niet synchroon. Alle oplossingen op de klanten service pagina hebben geen verbetering gebracht.
Internet:Meet regelmatig de internetsnelheid(Gem. vandaag 20Mb/s up- en download). Helaas zie ik de resultaten die ik in het begin had de laatste maanden niet meer. Verklaard waarschijnlijk ook de kwaliteit van televisie kijken, voor digitale televisie is ongeveer een bandbreedte nodig van 16-24 Mb/s.
Telefoon: Soms geen kiestoon, onderbreking gesprekken, niet bereikbaar.
Klantenservice, slecht bereikbaar.

Er komt maar geen oplossing voor de bij jullie bekende problemen. Ontbinding van het contract lijkt mij de beste oplossing. Dan kan ik dit hoofdstuk afsluiten en op zoek gaan naar een provider die mij wel kan bieden wat hij beloofd.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    ????? Gebeld ?????
    Geachte,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte klant,

Naar aanleiding van ons gesprek is besloten vervangende hardware (Zyxel modem) op te sturen. Wij zoeken nogmaals contact na het aansluiten van vervangende hardware.

ruudtoo
    In telefonisch gesprek is besloten dat er vervangende hardware (Zyxel modem) opgestuurd werd. Deze hardware is 2 dagen later ontvangen en `s avonds uitgewisseld. Kan zeggen dat het tv kijken aanzienlijk verbeterd is, van ca. 10 maal per uur stoppen. naar nu 8 maal in vier dagen (gemiddeld 2 tot 3 keer per avond).
    Vergeleken met mijn vorige leverancier van digitale televisie is dit echter geen verbetering.
    Internet snelheid en telefoon zijn acceptabel.

Met vriendelijk groet,
    Geachte klant,

wij hebben onze technische dienst aangestuurd om de TV problemen te onderzoeken. Wij zullen op de hoogte houden van onze bevindingen.

Geachte Online,
    Nog geen reactie gehad van jullie technische dienst.
    Nu, sinds vrijdag 26-6-2015 helemaal geen tv meer. Geen beeld(zwart) en geen geluid. Wel programma gids en dergelijke, kan dus wel zien wat ik allemaal niet kan kijken. Ben er nu wel een beetje klaar mee!
    Geachte klant,

Wij hebben begrepen dat u nog steeds problemen ondervind betreffende uw TV signaal. Wij hebben nogmaals onze technische dienst aangestuurd om deze problemen te verhelpen. Wij houden u op de hoogte van onze bevindingen.

ruudtoo
    Afgelopen donderdag is er een monteur langsgekomen.
    Deze heeft uiteindelijk het zogenoemde M7 kastje vervangen voor een nieuwe en deze opnieuw laten registreren. Met dit nieuwe kastje trad gelijk de storing weer 2 maal op . Echter tot op heden (zondag) heeft de storing zich verder nog niet voor gedaan. Helaas ben ik nu al weer 2 dagen verstoken van telefoon. Hiervoor maar eens telefonisch contact gezocht met de online klantenservice. Wordt vervolgd.
    ruudtoo
    Vervolg: Na ca. 2 minuten had ik al iemand aan de lijn, deze beste man lukte het niet om de telefoon op afstand te herstellen en melde mij even in de wacht te wachten zodat hij wat anders ging proberen. De mobiel telefoon verbinding werd echter na 10 minuten verbroken. Een hernieuwde mobiele verbinding met de klantenservice resulteerde in een wachttijd van 23 minuten voordat ik weer een medewerker aan de lijn kreeg. Wordt vervolgd.
    ruudtoo
    Vervolg: Deze medewerker poogde daarmee verder te gaan, waar zijn collega`s stokte? Echter het hele riedeltje op afstand lukte niet. De medewerker vroeg mij om de modem mbv een pennetje te resetten naar fabrieksinstellingen. Zo gezegd zo gedaan. De medewerker beloofde mij dat hij er voor zou zorgdragen dat e.e.a. binnen een uur weer zou functioneren. Tevens zou hij e.e.a. in het dossier voor de case manager opnemen. Binnen een uur konden we weer bellen. Chapeau.
    Nu kijken of de tv het nog doet!
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Uw contract wordt kosteloos ontbonden.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    ruudtoo
    E.e.a. is professioneel opgepakt door de medewerkers van online. Helaas hebben ze de klacht niet op kunnen lossen.

ruudtoo

Ook een klacht indienen over Online.nl?