Opgelost door Online.nl: HG655d modem

loggem30

Door ongewenste telefoontjes, heb ik bij Online een ander telefoon nummer aangevraagd. Op 9/12/2015 een mail gekregen dat de telefoon beeindigd was. Een kwartier erna weer een mail, met de mededeling dat ik weer aangesloten ben maar nu met een ander nummer. tot zover correct. Maar nu kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb diverse keren met de helpdesk gebeld met mijn mobiel, wat al aardig in de papieren gaat lopen, maar tot op heden geen reactie van Online.
Het hoorntje op het modem blijft rood, ondanks dat ik een 7 keer een harde reset heb gedaan.

Een ander modem, of een monteur, in ieder geval een oplossing zodat ik weer kan bellen en gebeld worden. En een vergoeding voor het bellen met mijn mobiel, ondertussen al meer als 70 euro

Geachte heer/mevrouw loggem30,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain

loggem30
    Bij de klantenservice is al twee keer een klantendossier aangemaakt zoals mij is medegedeeld, ik heb ook al op de site een klacht gemeld (waar duidelijk bij staat dat men met mij zo spoedig mogelijk contact opneemt) maar tot op heden geen respons van online, ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.
    loggem30
    In uw mail schrijft u dat ik op 23-12 telefonisch contact met u heb gehad, dat is onjuist, ik heb niet gebeld. Ik heb op 9-12// 12-12 // 16-12 en 19-12 contact met de klantenservice gehad, er is twee keer een klachtendossier opgemaakt.
    in uw mail van 23-12, vraagt u mij om met de klantenservice contact op te nemen.
    In u bovenstaande reactie schrijft u dat u met mij contact zult nemen.
    Momenteel werkt de telefoon correct.
    Maar van de onkosten wat gemaakt hebt hoor ik niets.
    Gr.
    Geachte heer/mevrouw loggem30,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Natasja
    loggem30
    Vanmiddag heeft Online mij gebeld met een voorstel.
    Ik heb haar gevraagd om dit in een mail naar mij toe te sturen. en daar wacht ik op.
    Het gesprek verliep vriendelijk. nu de oplossing nog mailen naar mij, voordat ik de klacht sluit.
    met vriendelijke groet
    loggem30
    Van Natasja, een telefoontje gehad, dat ik 20 euro terug zou krijgen,. maar van de door mij gemaakte onkosten van het onnodig gebruik van mijn mobiel. zou Natasja nog overleg plegen. Op 31-12 , een mail gehad van Olivier, met een bevestiging van het hier bovenstaande . Ik heb een mail teruggestuurd, dat ik hiermee niet akkoord ga . Vandaag weer een mail gehad, dat Online mij 20 euro zou vergoeden, en daar ga ik dus niet mee akkoord.

loggem30
    Ik heb onkosten gemaakt, omdat de technische diens verzuimd heeft, mijn nieuw telefoon nummer te activeren, en dat heeft twee weken geduurd.
    Dus nogmaals Natasja en Olivier, kom meet een redelijk voorstel. Ik verwacht HIER een oplossing, want ik bel niet naar het dure nummer, want op de (klantenservice) weet de 1 niet wat de ander doet.
    Groet

Natasja
    loggem30
    Klacht is naar tevredenheid opgelost.

loggem30

Ook een klacht indienen over Online.nl?