Opgelost door Online.nl: hoge ping bij gamen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172537
Gebruiker
ping
Datum
15 reacties

Details

De klacht

bij bezoek websites geen probleem, maar gaming en netflix niet mogelijk door belachelijk hoge ping soms 1200 , kan hier niets mee

De oplossing

graag een passende ping zodat ik normaal zoals ik van te voren bij andere providers kon gamen en films kijken en anders wens ik beëindiging van het contract

15 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  3. Auteur
    ping
    Datum
    Ik wacht maandag de monteur af en hoop dat we een acceptabele internetverbinding opgeleverd krijgen
  4. Auteur
    ping
    Datum
    Monteur was gister bij mij thuis en kon niet verklaren waarom de ping zo onacceptabel hoog was, deze zei dat ik later die dag rond 18:00 uur terug gebeld zou worden voor verder onderzoek / tests.
    ook zei hij dat eventueel KPN ingeschakeld zou worden mocht dit niets opleveren.

    Echter tot op heden niets gehoord ,..ik wacht af
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen,
    helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  7. Auteur
    ping
    Datum
    heb een nieuwe modem ontvangen,.. deze aangesloten en deze blijkt niet te werken.
    Helpdesk gebeld deze meld dat ik de modem moet resetten en dat het dan wel goed komt,..
    Ik heb de modem gereset en nog steeds geen internet verbinding via de nieuwe modem...
    wel de eerste rekening ontvangen van online.nl....dar zijn ze wel op tijd mee.
    echt on acceptabel nog geen dag normaal internet en telefoon kunnen ontvangen van online .nl en er toch voor 2 jaar aan vast moeten zitten , accepteer ik niet.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen,
    helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  9. Auteur
    ping
    Datum
    Beste Carmen,

    ik ben vanaf 17:30 uur thuis te bereiken op 0165343339
    ik ben overdag op 0653961563 te bereiken
    nu kunnen we elkaar niet meer mislopen zou je zeggen.

    groet
    Sjef
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en
    zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  11. Auteur
    ping
    Datum
    Met Carmen van online contact gehad, deze zou mij gister terugbellen om de afspraak met de monteur van vandaag te bevestigen, jammer dat ik weer niets gehoord heb van online.
    Als de eerste monteur zegt dat dit niet ok is en er niets aan kan doen ben ik benieuwd wat de tweede monteur te zeggen heeft.
    ik heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden door online, die alleen maar aan geld denk en een 2 jarig contract.
    dat ik nog geen dag fatsoenlijk internet kwaliteit heb gehad doet ze niks
  12. Auteur
    ping
    Datum
    men verschuild zich telkens achter de geleverde bandbreedte,..
    daar heb ik geen problemen mee, de kwaliteit van de verbinding is waardeloos.
    weet zeker dat het probleem bij online ligt daar mijn vorige providers nooit problemen gaven en gelijk na de omschakeling de ellende begon
    dit duurt al veel te lang, misschien mijn rechtbijstand inschakelen..?
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het binnenkort nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Roovers,

    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
    Wij zijn in goed overleg tot een oplossing voor uw klacht gekomen.
    Alle gemaakte afspraken zijn aan u bevestigd per mail.
    Wij hebben de status van uw klacht aangepast.
    Kunt u dit nog bevestigen?
    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    ping
    Datum
    Online bied me aan het contract te beeindigen wat ik heb geaccepteerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ping
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen