Klacht Online.nl: Hoge Ping bij Online games

van Dijk

Ik zie dat deze klacht al meerdere malen vermeld is. Ook ik heb een erg hoge ping tijdens het spellen van online games en uit de tests die ik doorvoer blijkt dat de hoge ms (700-1500) van mijn kant komt. Ik heb twee keer gebeld met Online.nl en ze geven aan dat ze op de hoogte zijn van het probleem, maar er niets aan kunnen doen..
Het probleem speelt overigens de gehele dag, en niet alleen in de piekuren.

Dit duurt nu inmiddels zo'n 5 maanden, daarvoor was het internet ok. Ik heb inmiddels ook al gebeld met de vraag om mijn contract te beëindigen zodat ik naar een internet provider kan gaan die wel normaal werkt.

Ik weet niet wat voor verandering Online.nl 5 maanden geleden heeft gemaakt, maar het lijkt me een goed idee dat ze dat eens na gaan en aangezien de vele klachten over het internet ben ik niet de enige met dit probleem. Mijn contract loopt tot juli 2015 en blijkbaar kan ik er niets aan doen om het eerder te beëindigen.

Ik eis dat Online.nl iets gaat doen aan de belachelijke trage internet snelheid bij online games. Ik verwacht dat ik games kan spelen met minder dan 100 ms latency, ipv de huidige 700-1500 ms.

Online.nl
    Geachte van Dijk,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    van Dijk
    'Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.'Dit is dus niet gebeurd, zoals ik al had verwacht. En ik ga zo snel mogelijk bij Online.nl weg, en raadt anderen dat ook te doen. Belachelijke kwaliteit en belachelijke service!

van Dijk

Ook een klacht indienen over Online.nl?