Opgelost door Online.nl: Hoge ping met computerspelletjes

Nando

Mijn klacht is dat ik het jammer vind dat het online.nl niks kan schelen. Al maanden hebben ik, en vele andere last van een te hoge ping/ms in online spelletjes.
Regelmatig gebeld, ze erkennen het probleem, maar hebben er duidelijk lak aan.

Nu is het gewoon weer raak, na toch zeker wel 2 weken redelijk internet te hebben gehad. Met nadruk op redelijk, want goed is het voor mij in 8 maanden, sinds ik bij Online.nl zit, nog nooit geweest. Elke keer als ik hier een klacht plaats, dan bellen ze me, maar ze kramen alleen maar onzin uit over waarom er een hoge ping is. Ze hebben niet eens meer terug gereageerd na mijn vorige klacht. En nu ben ik er klaar mee.

En dan heb ik nog het supersnel 30mb/s pakket voor 2 jaar. Eerste jaar 10 euro p/maand, en daarna 24,95. Beetje schunnig dat ik het tweede jaar 24,95 per maand moet betalen voor de internetverbinding die ik ervoor terug krijg. Daarnaast heb ik niet eens 30mb/s, maar maximaal 12mb/s. Iets wat online.nl me zelf verteld heeft.

Normale ping en het tweede jaar ook 10 euro p/maand. Want meer is de verbinding van online.nl echt niet waard.

Nando
    Toen ik ergens in oktober 2013 heb gebeld (na mijn eerste klacht), heb ik online.nl verteld over de veel te lage MB/s. Ze stelde voor om over te stappen naar een lager MB pakket, zodat ik niet zoveel hoeft te betalen voor 12mb/s. Het probleem was echter dat het een aanbieding was, dus lager dan 10 euro konden ze niet gaan. Ik vind dat dit het tweede jaar ook 10 euro hoort te zijn dan. Ik weiger 24,95 te betalen voor 12mb/s (i.p.v. 30mb/s) EN elke dag een torenhoge ping van boven de 900.
    Online.nl
    We hebben geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes. We zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen (NV).
    Geachte heer Duinhouwer,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Nando
    Ik ben tevreden met de oplossing die is overlegt. Ik handel mijn klacht bij deze voldaan af.

Nando

Ook een klacht indienen over Online.nl?