Opgelost door Online.nl: Hoge ping met computerspelletjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62221
Gebruiker
Nando
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik het jammer vind dat het online.nl niks kan schelen. Al maanden hebben ik, en vele andere last van een te hoge ping/ms in online spelletjes.
Regelmatig gebeld, ze erkennen het probleem, maar hebben er duidelijk lak aan.

Nu is het gewoon weer raak, na toch zeker wel 2 weken redelijk internet te hebben gehad. Met nadruk op redelijk, want goed is het voor mij in 8 maanden, sinds ik bij Online.nl zit, nog nooit geweest. Elke keer als ik hier een klacht plaats, dan bellen ze me, maar ze kramen alleen maar onzin uit over waarom er een hoge ping is. Ze hebben niet eens meer terug gereageerd na mijn vorige klacht. En nu ben ik er klaar mee.

En dan heb ik nog het supersnel 30mb/s pakket voor 2 jaar. Eerste jaar 10 euro p/maand, en daarna 24,95. Beetje schunnig dat ik het tweede jaar 24,95 per maand moet betalen voor de internetverbinding die ik ervoor terug krijg. Daarnaast heb ik niet eens 30mb/s, maar maximaal 12mb/s. Iets wat online.nl me zelf verteld heeft.

De oplossing

Normale ping en het tweede jaar ook 10 euro p/maand. Want meer is de verbinding van online.nl echt niet waard.

4 reacties

  1. Auteur
    Nando
    Datum
    Toen ik ergens in oktober 2013 heb gebeld (na mijn eerste klacht), heb ik online.nl verteld over de veel te lage MB/s. Ze stelde voor om over te stappen naar een lager MB pakket, zodat ik niet zoveel hoeft te betalen voor 12mb/s. Het probleem was echter dat het een aanbieding was, dus lager dan 10 euro konden ze niet gaan. Ik vind dat dit het tweede jaar ook 10 euro hoort te zijn dan. Ik weiger 24,95 te betalen voor 12mb/s (i.p.v. 30mb/s) EN elke dag een torenhoge ping van boven de 900.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    We hebben geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes. We zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen (NV).
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Duinhouwer,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
  4. Auteur
    Nando
    Datum
    Ik ben tevreden met de oplossing die is overlegt. Ik handel mijn klacht bij deze voldaan af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nando
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen