Klacht Online.nl: Hoogte rekening niet naar afspraak

Klachtnummer
# 138142
Gebruiker
Amlita
Datum
3 reacties

Details

De klacht

19/20 augustus is een aanbod gedaan om over te stappen van digitale tv naar interactieve tv. Het eerste jaar zou ik dan 29,95 betalen in plaats van 39,95. Dat zou direct in september ingaan. In september, oktober en november is er evengoed 39,95 afgeschreven. Ik heb hier als een stuk of 3x over gebeld en elke keer zeiden ze dat het geregeld was. Ik ben in bezit van een contract waar deze regeling op staat.

De oplossing

Graag zie ik een oplossing waarbij de komende maanden het overeen gekomen bedrag word afgeschreven en een teruggave van het teveel afgeschreven bedrag.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Amlita,


    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Amlita,


    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.


    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Amlita
    Datum
    Er is contact met mij opgenomen en we kunnen het nu per email oplossen. Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat komen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen