Klacht Online.nl: Hou op met dreigen en zie de problemen onder ogen die er zijn

TanjaStefan

na een jaar klant te zijn geweest waarbij online de balans tss rechten en plichten ernstig heeft aangetast ten nadele van de consument(wij) 4 keer meer dan een week zonder internet en tv gezeten in een jaar tijd, de vele problemen door de overstap naar kpn, het niet resetten van de lijnen na een stroomstoring, kapotte kabels leveren, onbeschoft personeel, hoge belkosten door de vele problemen en als wij dan willen overstappen na de vele aantoonbare problemen dreigen dat we dan maar 400 euro moeten betalen terwijl wij eigenlijk nog recht hebben op compensatie hebben door de fouten die door jullie zijn gemaakt. Het niet resetten van de lijnen waardoor wij voor niks een week zonder zaten. Beweren dat we een tool moeten downloaden terwijl we geen internet hebben en toen ook meer als een week zonder zaten en vervolgens kapotte kabels leveren waardoor wij weer zonder zaten. Niks doen met klachten hierover.

wij zouden graag tot een oplossing komen aangezien wij recht hebben op compensatie hebben voor de vele problemen en stoppen met het dreigen dat we dan maar 400 euro moeten betalen omdat we zijn overgestapt na dat wij een klacht hadden ingediend waar niks mee is gedaan. wij kunnen heel goed aantonen dat jullie de balans tss rechten en plichten ernstig hebben aangetast ten nadele van ons. Dus wij zouden graag zien dat jullie die 400 euro achterwege laten aangezien wij ook nog recht hebben op compensaties van jullie kant.

Ik ben bereikbaar vanaf 13 u
    TanjaStefan
    fijn dat jullie je aan de belafspraak van gisteren hebben gehouden. NIET dus. Mooie afspraken . Dit bevestigt weer eens mijn hele klacht
    TanjaStefan
    wij hebben opnieuw contact gehad met telfort en jullie hebben wel degelijk akkord gegeven tot overstap en er is geen sprake van de lijn kapen. Jullie heb zelf de lijn vrijgegeven dus bij deze sluit ik de klacht niet
    TanjaStefan
    We hebben tweemaal telefonisch contact gehad om te melden dat we gingen overstappen. Toen kregen we als antwoord moet je doen. Telfort en wij hebben zwart op wit dat jullie akkoord zijn gegaan met de overstap en de lijn op 18/09 hebben vrij gegeven. Tot in de rechtbank. Ook hebben wij van onze provider inmiddels de bel gegevens waaruit blijkt dat er op 19/08 driemaal is gebeld naar jullie waaronder 2 maal om aan te geven dat we gaan overstappen. Tot in de rechtbank. Geef jullie weinig kans aangezien we alles zwart op wit staat. Tevens zal telfort contact met jullie opnemen over de bullshit van lijnkaping want er is nooit sprake geweest van kaping en jullie zijn gwn akkoord gegaan.

TanjaStefan
Online heeft totaal geen oplossing gezocht en gaat er gwn aan voorbij dat ze wettelijk verplicht zijn compensatie te betalen . Daarbij proberen ze met leugens hun gelijk te krijgen terwijl ze aan de nieuwe provider een akkoord heb gegeven . Ze beschuldigen zelfs de nieuwe provider van lijnkaping terwijl ze de lijn zelf hebben vrij gegeven. Gelukkig hebben wij van de nieuwe provider de documenten ontvangen waar online uitdrukkelijk akkoord gaat met de overstap. Wij zien online in de rechtbank

Ook een klacht indienen over Online.nl?