Klacht Online.nl: Houden zich niet aan de afspraken over levering tablet

amin

Zoals beloofd zou ik de samsung tablet binnen 10 werkdagen ontvangen. Dimass en Online.nl leggen de schuld bij elkaar. Ik ben hun excuses meer dan zat en verwacht per direct een oplossing zo niet beëindig ik het contract.

Per direct onze tablet met een tegemoet koming. Wacht al meer dan een maand inmiddels

amin
    Ik wil.er graag nog aan toevoegen dat ik van online zelf te horen heb gekregen. Dat ze zeggen dat het welkoms cadeau niet meetelt als de 21dagen om zijn na mijn klacht zodat ik mijn abbonoment kan stop zetten. Maar heb navraag gedaan en dit blijkt niet te kloppen het kan wel degelijk stop gezet worden. Want dit is lokkerij en vervolgens wordt er niet aan de afspraak gehouden en geven slechte informatie of staan ze je niet goed te woord dus we komen niks verder. Dus graag contract onbindingg of
    amin
    Een goeden tegemoetkoming/ aanbod. En als er binnen nu en een week nog steeds geen oplossing is dan graag beeindiging contract! Anders juridisch kijken wie er in zijn recht staat
    Online.nl
    Beste Amin,
    Helaas zijn de tablets op dit moment niet in voorraad bij onze leverancier Dimass. Zowel Online als Dimass is afwachtende op levering van de tablets vanuit de leverancier. Bij binnenkomst zullen de tablets door Dimass direct gereed worden gemaakt voor verzending. Hiervan ontvangt u dan een e-mail met een track en trace code. Wij kunnen op dit moment nog geen verwachte leverdatum aangeven.
    Onze excuses voor de vertraging in de levering van uw premium.
    Uiteraard zullen Online en Dimass de leveringen zo spoedig mogelijk uitvoeren.
    Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten in deze.
    Wij willen u verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    amin
    Ik snap dat ze niet leverbaar zijn op het moment(wst nu al 4weken zo het geval is??) maar ik wordt steeds afgescheept met aankomende week heb je de tablet. En ik heb nu bijna zoiets van hou de tablet maar. En beeindig mijn contract maar. En ik kan deze klacht nog niet sluiten voordat we een oplossing hebben. Ik moet steeds bellen(wat ook nog eens geld kost) ik word nietnop de hoogte gehouden. Hoe kunnen jullie mij tegenmoet komen? Een compensatie ofzo? Mvg en hoop spoedend iets terug te krijgen
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?