Klacht Online.nl: Huawei vs Bonjour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23049
Gebruiker
Jan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het Huawei modem dat Online levert kan niet overweg met het Bonjour protocol. Het gevolg is dat Apple apparatuur dat werkt met Airprint en Airplay niet kan functioneren.
Ze (Online) doen er behalve excuses maken niets aan, leggen de schuld bij de fabrikant van het modem en zijn er dan klaar mee.
Een helpdeskmedewerker gaf als oplossing aan dat je maar beter geen Apple apparatuur kan kopen.
Een klacht bij de klantenservice levert niet anders op dan "Zoek het zelf maar uit".
Zoekwerk op internet maakt duidelijk dat het probleem al minstens anderhalf jaar speelt.
Kunt U hier wat mee?

De oplossing

Een modem dat werkt of een router die het probleem kan oplossen

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Borsje,
    We zijn op de hoogte van de beperkingen van het door ons geleverde modem. We zijn op dit moment bezig met een test voor de nieuwe firmware om deze problemen op te lossen. We hebben hierbij uw gegevens ook doorgegeven. We zullen uw verbinding en de mogelijkheden in de gaten houden en nog telefonisch contact onderhouden over de werking ervan. Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Er is een poging gedaan het probleem op te lossen metnieuwe firmare voor het modem maar dat is niet gelukt. Ik wordt nu in de gelegenheid gesteld het contract met Online tussentijds te beeindigen. Dit is geen fraaie oplossing.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Borsje, We willen graag meekijken naar een oplossing. We hebben nu afgesproken dat u naar een mogelijkheid ging kijken en mochten hier kosten aan verbonden zitten zullen wij deze gaan vergoeden. Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  4. Auteur
    Jan
    Datum
    Het probleem is nooit opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen