Klacht Online.nl: Huistelefoon doet het nog steeds niet

Klachtnummer
# 97559
Gebruiker
Netje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf december zijn we overgestapt naar online en de huistelefoon heeft het wel gezegd 1 dagje gedaan
Veel gebeld maar nog steeds niet opgelost en horen ook niks neer terug
Dus extra kosten moeten maken omdat we nu alles met mobiel moeten bellen
Betalen wel de rekening gewoon maar heb spijt dat we zijn overgestapt want de service is ver te zoeken

De oplossing

Hoop dat mijn huistelefoon het eindelijk eens gaat doen en kosten worden verrekend en ook iets extra's van online hun kant want dit kan echt niet

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Netje,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen