Klacht Online.nl: Ik 1x niet betalen? Incassobureau. Online.nl 10 maanden niet betalen aan mij? Kosteloos?

angry Opgelost
Nickyvd

5 januari 2016 een schriftelijke bevestiging ontvangen dat het abonnement wat ik bij online.nl hadden per 09-01-2016 kosteloos beëindigd zou worden. Dit is niet gebeurd, waardoor er het hele jaar 2016 nog maandelijks abonnementskosten zijn afgeschreven.
Ik ben sinds half december 2016 al bezig met online.nl om mijn te veel betaalde rekeningen terug te krijgen.
In oktober contact gehad, ze zouden alles regelen. Ik heb vervolgens de kosten van november 2016 en december 2016 direct gestorneerd. Waarna ik direct een incassobureau achter mij aan kreeg. Elke keer als ik belde werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, totdat 1 medewerker zei haar rechtstreeks te mailen om alles te regelen. Zij beloofde mij 13-06-2017 dat ik een bedrag van €274,45 terug zou krijgen met ongeveer 4 weken. 6 weken na dato nog een mail gestuurd ter reminder. Toen kreeg ik te horen dat ik het binnen 2 weken zou hebben. Inmiddels zijn we 12(!!!) weken verder en ik heb nog steeds geen rode cent ontvangen! Ik krijg wel gelijk een incassobureau op mijn dak, maar jullie mogen kosteloos klanten voor 10 maanden laten wachten op hun geld?? Ik word hier heel chagrijnig van.

Ik wil deze week (week 36) mijn geld ontvangen! En ik wens een passelijke schadevergoeding voor alle tijd/telefoontjes/moeite/ergenis dit gekost heeft.

Nickyvd
    Weer een week later, nog steeds géén geld!
    Nickyvd
    Beste Martijn, ben ik de enige die niet snapt waarom dit wederom nog 2 weken duurt? Dat maakt een totale verwerkingstijd van 15 weken. Beetje gek niet? Er is vorige week gezegd dat er een spoedbetaling aangemaakt was. Voor zover ik weet staat het geld met een spoedbetaling binnen 2 dagen op mijn rekening ipv 2 weken.

Nickyvd
Uiteindelijke oplossing 10 maanden na indienen van mijn verzoek. Na meerdere malen zeuren goedkeuring van verzoek gekregen (zo'n 6,5 maand na eerste verzoek). Nu pas na 14 weken (na de goedkeuring), meerdere ingediende klachten, telefoontjes en e-mails, eindelijk mijn geld. Ik ben niet meer blij te krijgen met deze oplossing, is mij namelijk al veelste lang geleden beloofd door online.nl . Ik ben enkel blij dat ik nu niet meer hoef te zeuren.