Opgelost door Online.nl: Ik ben geen klant meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149515
Gebruiker
zorba
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 14 december 2015 geen klant meer bij Online.nl
Na veel problemen dacht ik er eindelijk vanaf te zijn,
Nu echter krijg ik weer een mailtje ,dat er een afstandsbediening naar mij verstuurd is,met het nummer van de zending erbij.
Ik wil helemaal niets meer van jullie krijgen,ik ben klant bij KPN sinds 14 december 2015.
Mijn klantnummer bij Online was W2144754.
Wilt u dit mij svp uit uw administratie verwijderen ?
Ik ben bij Online.nl vertrokken ,omdat ze mij 3 maanden zonder telefoon hebben laten zitten en dat nooit hebben kunnen herstellen.
mvg,
J.van Vliet

De oplossing

Svp zorgen dat ik geen producten of mailtjes of wat dan ook van Online ga krijgen.
Ik ben geen klant meer,dus ook geen nieuwsbrief meer.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Allereest dank voor uw bericht.

    Onze excuses voor het ongemak.
    U kunt de mail als niet verzonden beschouwen, er zijn perongeluk foutieve mails verstuurd naar emailadressen uit ons klantenbestand.

    Graag wil ik u verzoeken de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  2. Auteur
    zorba
    Datum
    Ik hoop dat ik nu geen verdere mailtjes ga ontvangen,anders meld ik me wel weer en dan is het maar de vraag of ik weer positieve feedback ga geven.
    Met vriendelijke groet,
    Jan van Vliet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zorba
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen