Klacht Online.nl: ik ben niet meer klant van online .nl sinds 25 augustus 2015 ik heb alles spullen terugsturen en nu

Klachtnummer
# 158307
Gebruiker
E.E
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik heb in augustus 2015 online .nl spullen terugsturen omdat de facturen klopt niet als ik bel niemand neem op online is een heel slecht bedrijf die gebruikt klanten en wil niet helpen voor een oplossing , dus ik heb alles spullen terugsturen en nu
online wil geld van mij dat klopt niet ik ben niet eens om te betalen .

dossier 1498107

voor online ik moet 217,58 betalen .

De oplossing

ik ben niet eens om 217,58 betalen omdat ik heb niet zo wel gebruikt ook ik heb geen spullen van online sinds 25 augustus 2015.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.E,

    Op dit moment hebben wij helaas te weinig informatie om uw klacht verder in behandeling te nemen. Wij verzoeken u om uw oude klantnummer aan te leveren, zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken.

    Ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.E,

    Wij hebben helaas nog niks van u vernomen. Graag verzoeken wij u nogmaals om uw oude klantnummer aan te leveren, zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken.

    Ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.E,

    Helaas hebben wij nog niks van u vernomen. Wij willen heel graag uw klacht verder in behandeling nemen, daarvoor hebben wij wel klantgegevens van u nodig.

    Wij zijn helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten. Zou u dit nog willen bevestigen bij de afsluiting van uw klacht? Alvast bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.E,

    Wij zijn helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten. Zou u dit nog willen bevestigen bij de afsluiting van uw klacht? Alvast bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste E.E,

    Wij zijn helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten. Zou u dit nog willen bevestigen bij de afsluiting van uw klacht? Alvast bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen