Klacht Online.nl: ik ben niet meer klant van online .nl sinds 25 augustus 2015 ik heb alles spullen terugsturen en nu

E.E

ik heb in augustus 2015 online .nl spullen terugsturen omdat de facturen klopt niet als ik bel niemand neem op online is een heel slecht bedrijf die gebruikt klanten en wil niet helpen voor een oplossing , dus ik heb alles spullen terugsturen en nu
online wil geld van mij dat klopt niet ik ben niet eens om te betalen .

dossier 1498107

voor online ik moet 217,58 betalen .

ik ben niet eens om 217,58 betalen omdat ik heb niet zo wel gebruikt ook ik heb geen spullen van online sinds 25 augustus 2015.

Beste E.E,

Op dit moment hebben wij helaas te weinig informatie om uw klacht verder in behandeling te nemen. Wij verzoeken u om uw oude klantnummer aan te leveren, zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken.

Ik hoop snel van u te horen.

Beste E.E,

Wij hebben helaas nog niks van u vernomen. Graag verzoeken wij u nogmaals om uw oude klantnummer aan te leveren, zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken.

Ik hoop snel van u te horen.

Beste E.E,

Helaas hebben wij nog niks van u vernomen. Wij willen heel graag uw klacht verder in behandeling nemen, daarvoor hebben wij wel klantgegevens van u nodig.

Wij zijn helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten. Zou u dit nog willen bevestigen bij de afsluiting van uw klacht? Alvast bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Kirstin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?