Opgelost door Online.nl: Ik ben niet verhuisd! Ik heb een storing!

PietjeZietje

Ik kom terug van vakantie...Geen internet
Ach, ben ik gewend. Stekker erin en eruit en dan werkt de router weer... Nu dus niet. Ik bellen met de klantenservice:
-"Hee, ik zie dat u verhuisd bent"
Nee hoor, helemaal niet. Mijn internet doet het niet.
-"Ik denk dat het met uw verhuizing te maken heeft". "Die staat niet goed in ons systeem"
Meneer. Ik woon hier al 5 jaar. Ik ben niet verhuisd!
[U voelt hem al. Deze fout blijft blijkbaar in het systeem en tussen de oren van de medewerkers van Online.nl hangen.]
Inmiddels is een monteur van KPN langs geweest: Storing verholpen. Lag aan de verhuizing van kabels en aansluitingen op De Neude. Applaus! Het duurde even, maar internet doet het weer.
Maar: Nu zie ik op m'n rekeningafschrift doodleuk E50,- bovenop mijn abonnement afgeschreven voor mijn zogenaamde verhuizing. Ja, jongens. Online.nl heeft de zaak niet op orde en ik betaal daar de rekening voor! Verzoek tot terugstorting is afgewezen, omdat ik ben verhuisd!? Heel Triest!

Terugstorting van E50,- "Mijn verhuiskosten"

Online.nl
    Geachte pietjezietje,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    PietjeZietje
    Jammer dat er een klachtenkompas voor nodig is om gehoord te worden door dit bedrijf. Uiteindelijk is mijn klacht snel opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

PietjeZietje

Ook een klacht indienen over Online.nl?