Opgelost door Online.nl: Ik ben niet verhuisd! Ik heb een storing!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97322
Gebruiker
PietjeZietje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kom terug van vakantie...Geen internet
Ach, ben ik gewend. Stekker erin en eruit en dan werkt de router weer... Nu dus niet. Ik bellen met de klantenservice:
-"Hee, ik zie dat u verhuisd bent"
Nee hoor, helemaal niet. Mijn internet doet het niet.
-"Ik denk dat het met uw verhuizing te maken heeft". "Die staat niet goed in ons systeem"
Meneer. Ik woon hier al 5 jaar. Ik ben niet verhuisd!
[U voelt hem al. Deze fout blijft blijkbaar in het systeem en tussen de oren van de medewerkers van Online.nl hangen.]
Inmiddels is een monteur van KPN langs geweest: Storing verholpen. Lag aan de verhuizing van kabels en aansluitingen op De Neude. Applaus! Het duurde even, maar internet doet het weer.
Maar: Nu zie ik op m'n rekeningafschrift doodleuk E50,- bovenop mijn abonnement afgeschreven voor mijn zogenaamde verhuizing. Ja, jongens. Online.nl heeft de zaak niet op orde en ik betaal daar de rekening voor! Verzoek tot terugstorting is afgewezen, omdat ik ben verhuisd!? Heel Triest!

De oplossing

Terugstorting van E50,- "Mijn verhuiskosten"

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte pietjezietje,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    PietjeZietje
    Datum
    Jammer dat er een klachtenkompas voor nodig is om gehoord te worden door dit bedrijf. Uiteindelijk is mijn klacht snel opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PietjeZietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen