Klacht Online.nl: Ik dacht: "Eindelijk een passende reactie!" Helaas...

Klachtnummer
# 74860
Gebruiker
SKDJ
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Al twee eerdere klachten ontevreden afgehandeld en verlopen. De enige manier om contact te maken via internet is dit. Begin niet over brieven schrijven!
1. Geen normaal account bij Online
2. Geen communicatie over de laatste oplossing na de telefoon op de hoorn te hebben gegooid. Wat nu????
3. Nog steeds 1 decoder tekort
4. Volgens mij klopt het zender pakket niet
Zie daar uw nieuwe 'ticket' in uw gratis ticketsysteem Klachtenkompas

P.S. vervangende router is ontvangen en ik heb sinds 3 september glasvezel internet en TV. De 'nieuwe' router/modem is bijna net zo instabiel als de vorige maar het is nu wél gelukt. Firmware FTP-en zoals ik had voorgesteld was een veel beter idee.

De oplossing

1. Email of een account inlog voor een 'nieuwe' klant (zonder w voor het klantnummer)
2. Eventueel telefonisch contact met iemand die niet de hoorn op de haak gooit omdat ze niet met boze ontevreden klanten overweg kan. BvV had duidelijk meer ervaring en kon dat wél. Als ik niet zo oud was geweest weet ik niet wat ik gedaan had na die totaal klantonvriendelijke onsympathieke actie. De hoorn op de haak gooien. Kom op zeg.
(Werk zelf op de helpdesk en ken gefrustreerde klanten aan de lijn zeer goed. Daarom help ik ze en ik heb mijn baan aan hen te danken! Geduld is een schone zaak dame. Ik had twee maanden geduld.)

Het toesturen van de router heeft de mogelijke oplevering weer twee weken uitgesteld. Ingaan van de actie is per 2 september geaccepteerd (twee maanden gratis, extra HD decoder -die dus nog moet komen- en het beloofde zenderpakket)

13 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    SKDJ
    Datum
    3x is scheepsrecht is de uitdrukking. Ik heb nog niks gehoord, laat staan iets waar ik blij van word op mijn huidige snelle verbinding na. Tele2 moet nog steeds opgezegd.
    Eind van deze week vind ik het tijd voor de aangetekende brief met de afzegging. Ik hoop werkelijk dat jullie voor die tijd een manier vinden om mijn geduld met jullie naar een nieuw plan te verplaatsen, dat van tevredenheid over jullie aanbod inmiddels lang geleden.
  3. Auteur
    SKDJ
    Datum
    Daarnet ben ik eindelijk teruggebeld. Een volledige erkenning dat Online ver ondermaats bezig is geweest afgelopen tijd. Ze geven me de mogelijkheid af te zeggen, maar óók om eerst te kijken of het opgelost kan worden. Ik kan dan nog steeds ongeacht de oplossing bij ontevredenheid opzeggen.
    Dit is Online zoals ik het gewend was. De capaciteit van de helpdesk wordt opgeschroefd en ook in de Backoffice komen er mensen bij. De Cost gaat eindelijk voor de Baet..
    Goed bezig! Nog even afwachten.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ,Wij hebben uw klacht overgedragen aan een speciaal team, dat uw klacht over zal nemen en toeziet op de voortgang van uw technisch probleem. Wij zijn op de hoogte van de gemaakte afspraken. Via Klachtenkompas kunnen wij u hierin verder niet begeleiden. Wij verzoeken u daarom deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    SKDJ
    Datum
    Ik vind dit wel de gelegenheid om hier die afspraken dan maar eens zwart op wit te zetten. Ik vertrouw er op maar sluit deze klacht ofwel als het opgelost is, ofwel als jullie hier onze oplossing beschreven hebben.
    Het lijkt me goede reclame voor Online gezien de goede oplossing die aangeboden is.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ,Dank u wel voor uw bericht. Omdat wij elk dossier apart behandelen, kunnen wij op Klachtenkompas niet inhoudelijk ingaan op de met u gemaakte afspraken. Wij vragen hiervoor uw begrip. Wij verzoeken u deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ
    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad, wij zullen de besproken zaken nog bevestigen aan u en wij zullen maandag even samen contact hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  8. Auteur
    SKDJ
    Datum
    Daar kan ik aan toevoegen dat ik nu wel een schriftelijke bevestiging krijg (per email). Het gaat dus in hoog tempo steeds beter bij Online all in 1!
    Ik zal hem ongetwijfeld nu snel af kunnen sluiten. Ook de aanbiedingen die inmiddels verlopen leken zullen met terugwerkende kracht ingaan! Dank u wel tot zo ver.
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ,
    Wij zijn nog informatie voor uw bevestiging aan het verzamelen. Wij zullen spoedig de bevestiging sturen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  10. Auteur
    SKDJ
    Datum
    Deze reactie, enkele dagen na de mondelinge afspraak opgetekend door Online en na diverse niet nagekomen terugbelafspraken is nog steeds niet nagekomen.
    Ik mocht per elk moment mijn aanmelding afzeggen.
    Dat gebeurd bij dezen.
    - Na maanden geduld geen inlog
    - geen 2e HD decoder
    - terugbel afspraken mogen niet nagekomen worden van managers
    - afspraken worden niet schriftelijk vastgelegd.
    Helaas. Ik dacht even dat het goed kwam maar we hebben géén deal! Graag een retourneer adres..
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte SKDJ,
    wij hebben u bericht in goede orde ontvangen. Helaas hadden wij op dit moment geen extra informatie voor u. Wij zullen alles voor u in orde maken en dit vandaag nog bevestigen. Daarnaast zult u binnen 10 werkdagen nog een schriftelijke bevestiging ontvangen. Wij verzoeken u dan vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    geachte SKDJ
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht te beoordelen en te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  13. Auteur
    SKDJ
    Datum
    Het heeft een jaar geduurd voordat er bevestigd werd dat alles nu is afgehandeld. Ik mocht mijn abbonnement opzeggen maar ik heb tot vandaag geen bevestiging gehad dat ook de op eigen initiatief geretourneerde apparatuur in het systeem van Online teruggevonden werd. Dit werd ontdekt omdat men een automatische mailing had verstuurd van vermissing van diezelfde apparatuur. Gelukkig werd ik nu wél direct goed doorverbonden en zag men dat ik de apparatuur reeds had geretourneerd.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen