Klacht Online.nl: Ik dacht: "Eindelijk een passende reactie!" Helaas...
Details
Klacht
Al twee eerdere klachten ontevreden afgehandeld en verlopen. De enige manier om contact te maken via internet is dit. Begin niet over brieven schrijven!1. Geen normaal account bij Online
2. Geen communicatie over de laatste oplossing na de telefoon op de hoorn te hebben gegooid. Wat nu????
3. Nog steeds 1 decoder tekort
4. Volgens mij klopt het zender pakket niet
Zie daar uw nieuwe 'ticket' in uw gratis ticketsysteem Klachtenkompas
P.S. vervangende router is ontvangen en ik heb sinds 3 september glasvezel internet en TV. De 'nieuwe' router/modem is bijna net zo instabiel als de vorige maar het is nu wél gelukt. Firmware FTP-en zoals ik had voorgesteld was een veel beter idee.
Gewenste oplossing
1. Email of een account inlog voor een 'nieuwe' klant (zonder w voor het klantnummer)2. Eventueel telefonisch contact met iemand die niet de hoorn op de haak gooit omdat ze niet met boze ontevreden klanten overweg kan. BvV had duidelijk meer ervaring en kon dat wél. Als ik niet zo oud was geweest weet ik niet wat ik gedaan had na die totaal klantonvriendelijke onsympathieke actie. De hoorn op de haak gooien. Kom op zeg.
(Werk zelf op de helpdesk en ken gefrustreerde klanten aan de lijn zeer goed. Daarom help ik ze en ik heb mijn baan aan hen te danken! Geduld is een schone zaak dame. Ik had twee maanden geduld.)
Het toesturen van de router heeft de mogelijke oplevering weer twee weken uitgesteld. Ingaan van de actie is per 2 september geaccepteerd (twee maanden gratis, extra HD decoder -die dus nog moet komen- en het beloofde zenderpakket)
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.