Klacht Online.nl: Ik heb geen goed internet.

Klachtnummer
# 439967
Gebruiker
En-joy91
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb steeds geen internet. Het liep prima tot 3 weken terug. Om de paar minuten ligt het internet eruit. Ik heb via Facebook gechat, gebeld en een programma van hun gebruikt. Niets werkt en ze willen niet toegeven dat het niet werkt. Ik betaal wel, maar krijg geen service of diensten. Ondertussen ben ik er klaar mee.
Ik zit letterlijk in een stil huis, omdat niets werkt.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn abonnement beëindigen. Als ze niet kunnen leveren. Prima. Maar hier ga ik niet voor betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    En-joy91
    Datum
    Het zou handig zijn als jullie notities maken van gesprekken. Het is ook met internetkabel, dus niet alleen Wi-Fi. Na heel wat bellen heb ik eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die een nieuw kastje opgestuurd heeft. Die zag namelijk wel in dat dit geen service naar klanten is. Ik moet even wachten tot het werkt.
    Hiervoor zijn helemaal geen andere oplossingen voorgesteld, dus dat is niet waar. Als het nieuwe kastje geen verbetering heeft heb ik toegezegd gekregen, Dat ik mag overstappen zonder extra kosten. Jullie moeten echt wat doen aan de communicatie onderling. Tip als je klanten wilt houden.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen