Klacht Online.nl: Ik heb haperend tv beeld.

Klachtnummer
# 474571
Gebruiker
Ikwilonline.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben al 11 dagen tv beeld met haperingen (stilstaand beeld). Contact gehad met Online.nl hierover.
Volgens afspraak kl.nummer gegeven.
Toen moest tv ontvanger van stroom-modem van stroom-30 sec. wachten-modem aan-tv ontvanger aan.
Daarna bekabelde speedtest moeten doen-resultaten doorsturen.
Toen moest ik naar 3 zenders kijken of ze haperingen hebben,
MAC adres gegeven-serie nr van tv ontvanger.
Uiteindelijk zou de technische dienst hier binnen 3-5 dagen naar kijken.
Die tijd is nu voorbij; maar probleem is nog steeds niet opgelost. Wat nu. Is er wel een oplossing?

De oplossing

Dit volgens afspraak oplossen.
Een vergoeding geven voor de 11 dagen storing op tv

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen