Klacht Online.nl: Ik heb sinds eind september geen interactieve tv

Shireen

Ik heb sinds eind augustus geen interactieve tv. Al meerdere malen gebeld elke keer het zelfde verhaal. Heb je alles wel goed aangesloten heb je je modem al opnieuw aan en uit gezet enz. Ja alles al gedaan want het heeft het ongeveer 2 weken gedaan ook met zeer slechte kwaliteit. Nou mevrouw we zullen het door sturen. Na een week nog niks elke keer een smoes dat met het doorgeven naar de andere afdeling iets fout is gegaan. Inmiddels zijn we 4 weken verder en hebben we nog steeds geen tv. En weer zou het binnen 2 werkdagen opgelost zijn.

Dat ik weer gewoon tv kan kijken. 2 maanden me geld terug. Zo niet ga ik naar een andere provider.

Geachte heer/mevrouw Shireen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Shireen
    Dit word elke keer gezegd. Vorige week donderdag een toezegging gekregen binnen 2 werkdagen is het opgelost nou dat is het nog steeds niet.
    Geachte heer/mevrouw Shireen,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.

Shireen
    elke keer als ik gebeld wordt. Is het probleem al opgelost. Nee dat is het niet. Dan zal ik het weer door sturen naar de desbetreffende afdeling. IK krijg elke keer dit antwoord. maar het probleem is er nog steeds niet mee opgelost. Ik eis dat het deze week is opgelost zo niet dan zal ik de incasso blokkeren. Ik wil me geld terug van de afgelopen maand. En deze maand. Anders ga ik verder stappen ondernemen
    Geachte heer/mevrouw Shireen,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?