Klacht Online.nl: Ik heb vanaf 16-06-2020 al klachten over Online.nl

Goudsnoekje

De verbinding is zeer slecht van Online.nl
Ik heb niks anders dan problemen met internet-tv. Elke keer hapert de tv en internet. Ik heb dit vanaf 16-6-2020 tot nu 8-7-2020. Ben dan ook niet van plan om Online.nl te houden. Jullie beloven van alles en als puntje op paaltje komt dan laten jullie het afweten. Dit krijg ik al vanaf 19 juni 2020 te zien Geen signaal (K524) Moet ik hier voor betalen nou dacht het niet. En als ik opbelt dan word er keer op keer gezegd meneer u moet de steker uit het stopcontact halen en wachten dan stop u de steker weer in het stopcontact en dan moet alles het weer doen. Nou ik blijf dit niet doen. Hier betaal ik niet voor ook heb ik geen antwoord op mijn vraag gekregen of ik nog een vergoeding krijgt van de dagen dat ik de modem en tv-kastje had aangesloten zat ik ook 3 en half dag zonder internet-tv maar daar geven jullie ook geen antwoord op. Dus ik ga naar een andere provider overstappen en ga er van uit dat ik dit zonder kosten kan doen? En kom niet met dat ik een Abonnement heb afgesloten bij Online.nl dan had Online.nl maar betere service moeten geven. Ook hebben ze ineens zonder mij te waarschuwen EURO SPORT uit mijn pakket gehaald.

Groet,

Laurens

Dat ik zonder extra kosten kan overstappen naar een andere provider! Ze nemen je bij Online.nl toch niet serieus. Als je zegt dat je over wilt stappen dan gaan ze dreigen dat je dan extra kosten moet betalen. Online.nl is hier schuldig aan dat ze geen normaal internet-tv kunnen doorgeven. Ik heb het nu wel gehad met Online.nl

Goudsnoekje
    Heb alleen een E-MAIL van Online.nl ontvangen. Maar daar staat dat ze er mee bezig zijn? En dat ik moet wachten op antwoord.
    Goudsnoekje
    Nu komen ze met heel iets anders dan waar ik een klacht over heb gemeld. Het is echt niet te geloven dat ze niet hun werk doen. Nu word beweerd dat ik in 2018 wat niet klopt een abonnement zou hebben gehad .
    Goudsnoekje
    Het schandaligste is dat jullie van Online.nl mij nooit op de hoogte hebben gebracht dat ik wat jullie beweren bij Online.nl een achterstaand heb. Ik wil van van Online.nl Alle bewijs hebben zo als wanneer ik een modem+tv kastje zou hebben gehad en die weer retour is gestuurd? Online.nl komt nu ineens hiermee aan nu ik klant bent geworden bij hun. Als iemand een betaling achterstaand heb bij welke provider dan ook dan kan hij of zei geennieuwe Abonnement aanvragen tot de betaling is gedaan. Dus hoe zit dat???????
    Goudsnoekje
    Ik gaat zelf niet bellen. Ik heb hulp gevraagd en zo draai ze contact met mij hebben opgenomen dan laat ik hem of zij naar jullie bellen.
    Goudsnoekje
    Ik heb toch gezegd dat ik zelf niet belt maar iemand anders waar ik contact mee heb genomen. En die zou met mij contact opnemen om samen naar deze zaak te kijken en die zou dan met Online.nl bellen. En nogmaals als iemand een schuld bij jullie heeft dan mogen jullie hem of haar geen nieuwe Abonnement geven.
    Goudsnoekje
    ze blijven bij Online.nl maar met smoesjes aankomen. Nu moet ik weer bellen om het probleem op te lossen terwijl ik ze foto's en filmpjes gemaild heb naar Online.nl en toch blijven ze zeggen dat ze geen fouten kunnen vinden. Echt walgelijk dat ze zo met klanten omgaan. En dan ook nog zeggen dat ik niet mijn contract kan of mag opzeggen. Ik zeg mijn contract op
    Goudsnoekje
    IK heb een afsprak gemaakt met pieter van Humanitas. Samen nemen we Contact op met Online.nl.

Groet,

Laurens
    Goudsnoekje
    Ik heb geenmaand problemen . Maar drie maanden heb ik deze problemen al jullie hebben kunnen dat zien op de foto's en filmpje die ik jullie heb opgestuurd. Hoe komt u er bij dat ik een maand problemen heb? Ik heb gebeld en ook die kon het probleem niet oplossen en zeg daarom mijn abonnement op. Ook ben ik bij een jurist geweest en mijn verhaal gedaan en die zij tegen me dat ik het recht heb om mijn abonnement op te zeggen omdat Online.nl contractbreuk heeft gepleegd . Ook ben ik voor de zoveelste keer niet op de hoogte gebracht dat euro sport uit mijn pakket hebben gehaald ,Hier laat ik het bij

Ook een klacht indienen over Online.nl?